Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na een 200 km antwerpse ring en omstreken
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Knallen maar, ze kunnen uw nummerplaat toch niet lezen. Allez, nu zal 't moeilijk gaan met die 1.200 km file.
      ge kunt daar boetes voor krijgen he

Comment

• Sneeuw en zout zijn cool

Comment

• De mito staat er ook supervuil bij (binnen+buiten)... Nuja donderdagavond komt er een potentiële koper kijken maar ik durf die nu niet wassen aangezien hij buiten slaapt. Kzou graag 's morgens mijn deur openkrijgen
          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
            Sneeuw en zout zijn cool
            Haha. Azo ist wel cool, zeker de voor- en zijkant. Achterkant is meestal wat minder.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vanavond eens foto's van de mijne posten na de sneeuw

Donderdag gaat mijn auto op onderhoud, maar ik zou eigenlijk nog eens naar de carwash moeten. Kdurf alleen niet goed, stel dat mijn deuren vastvriezen
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Vanavond eens foto's van de mijne posten na de sneeuw

Donderdag gaat mijn auto op onderhoud, maar ik zou eigenlijk nog eens naar de carwash moeten. Kdurf alleen niet goed, stel dat mijn deuren vastvriezen
                  's middags gaan en in de zon droogrijden Nu zie ik toch ook wel wat van de auto druppelen bij mij en die staat mooi in het zonnetje voor een witte muur geparkeerd.

Comment

• voorkantje begint ook al.....
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                      voorkantje begint ook al.....
                      Nog wat sparen! De meeste hier doen beter
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Vanavond eens foto's van de mijne posten na de sneeuw

Ik snap niet goed wat iedereen zijn wagen toch wil wassen met dit weer... Tenzij je van de carwash rechtstreeks je garage kan inrijden, kan je volgens mij beter even wachten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                          Ik snap niet goed wat iedereen zijn wagen toch wil wassen met dit weer... Tenzij je van de carwash rechtstreeks je garage kan inrijden, kan je volgens mij beter even wachten!
                          Ik wacht al vijf maand en ik heb altijd gelijk want hij wordt steeds een beetje vuiler
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                            Ik wacht al vijf maand en ik heb altijd gelijk want hij wordt steeds een beetje vuiler
                            Doch, er zijn grenzen!

Comment

• Mijn wagen is normaal ook altijd proper, maar nu ga ik hem echt niet wassen, zelfs al staat hij elke avond in een verwarmde garage!

Je ziet bij veel auto's goed of de portieren netjes aansluiten met dit weer, of zelfs kleine butsen worden duidelijk zichtbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                Doch, er zijn grenzen!
                                Bwah ik durf hier nog altijd geen foto posten omdat hij nog niet vuil genoeg is in mijn ogen voor dit topic
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• tis niet dat er de laatste twee dagen iets is kunnen bijkomen vermits alles nu gewoon droog wit ziet...... :-(

Comment

• Het is een begin

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe krijg je de wagen vuil
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Terug van enkele dagen skiverlof.

Comment

• Na 800km autostrade en 200km binnenwegen

Hij ziet er niet uit ... gelukkig verbergt zijn kleur het grootste vuil

Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X