Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wanneer er gestrooid is op een droge baan, kan het zout dan kwaad doen aan de wagen / velgen?

Comment

• Tuurlijk. Plakt aan je auto zoals zand of stof, en als het regent, den ligt er pekel op je auto

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
      BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
      Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Pekel is agressief voor je lak en velgen,in de winter gaat mijne meermaals per week langs de lokale wasbox voor al die troep er af te blazen (als het NIET vriest)
        Zal vd dagen van mijne is 1 trekken,this percies ne verwaarloosde auto azo vuil heb ik hem nog nooit geweten.
        2 weken niet gewassen,en gewoon in garage gestaan,oja 1 x stukje regen meegemaakt ook .
        Komende week eens wasbeurt in plannen,zal nodig zijn,velgen zien zwart ipv zilver,triestig maar niets aan te doen,komende week er af

Comment

• Idem hier. Maar voorlopig te koud om af te spuiten.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Nog efkes wachten :
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

In de voormiddag blijft het nog droog , wat later komt er al regen aan ....maar vooral... positieve temperaturen !

Comment

• Mijne is al niet meer gewassen sinds ik hem gekocht heb (augustus), maar het lukt me maar niet om hem super vuil te krijgen. Mijn nummerplaat blijft ook super proper.

Tips?

Zelfs crossen in de regen door onverharde boerenbaantjes helpt niet of amper, en als het een beetje regent is het grootste vuil er terug vangewassen.

Ik wil dit resultaat

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wat meer rally rijden.

Comment

• Redelijk simpel : eerst een goed stuk autostrade doen in vochtige omstandigheden (dus geen zware regen, dan wordt ze juist properder), vervolgens vochtige boerenbaantjes en tot slot diepe modder. Verder laten opdrogen in de garage en klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                    Redelijk simpel : eerst een goed stuk autostrade doen in vochtige omstandigheden (dus geen zware regen, dan wordt ze juist properder), vervolgens vochtige boerenbaantjes en tot slot diepe modder. Verder laten opdrogen in de garage en klaar.
                    Dit is een belangrijk deel van de tip. Sinds m'n auto op het werk in een verwarmde garage staat, droogt het vuil laag per laag in en kom ik vrij vaak aan een slijkbak. Maar het mag niet regenen of het is weg. Ideaal is inderdaad op een baan waar opspattend vocht is. Net na gestrooid te hebben op de autosnelweg of net na het oogstseizoen op binnenbanen. Laten opdrogen, en een paar keer herhalen.
                    Vandaag was hij opnieuw een post waardig, maar de regen heeft alles mooi opgelost. Nu is hij gewoon smerig, deze ochtend was ik vies om hem aan te raken

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Mijne is al niet meer gewassen sinds ik hem gekocht heb (augustus), maar het lukt me maar niet om hem super vuil te krijgen. Mijn nummerplaat blijft ook super proper.

Tips?

Zelfs crossen in de regen door onverharde boerenbaantjes helpt niet of amper, en als het een beetje regent is het grootste vuil er terug vangewassen.

Ik wil dit resultaat
                      Hij is toch al vuil genoeg dat ik er niet meer zou willen in rondrijden, dus wat mij betreft heb je al goed je best gedaan. Vier euro, self car wash en gaan zou ik zeggen!

Comment

• Die pathfinder ziet er idd wel erg goor uit

Ik vraag me echter af of dat vierkant dient voor een trekhaak of voor een fietsrek ? (of allebei ? )

Wat die andere wagen betreft : op een gegeven moment wordt een auto niet vuiler meer .

(wat niet wil zeggen dat ie daarom ook even makkelijk proper te krijgen is als je deze bvb 2 maanden extra zo vuil laat )

Comment

• Is een Amerikaanse trekhaak dacht ik.

Comment

• Hier ook maar eens zetten:

Who needs plastidip:

2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Int echt zag em er vééééééél vuiler uit

Weer proper

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Das altijd met een witte, irl is die veel vuiler dan op foto
                                BMW X5 45e

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Vorige winter, hopelijk dit jaar nog van dat!

Dikke fun!

Nadien was hij echt schandalig vuil! :p

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Halowa das niet slecht gedaan met die 1

Comment

• Ik neem de uitdaging aan 😛

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
                                        BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
                                        Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                          Halowa das niet slecht gedaan met die 1
                                          Ja dat was dikke fun!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          Ik neem de uitdaging aan ��

Ja het kan natuurlijk altijd zotter en extremer, maar dit was gewoon van een paar uurtjes spelen en heb hem nadien gaan kuisen. Ik wou de auto nog een beetje deftig in de garage parkeren Jammer, ik wou het resultaat wel eens zien na een paar dagen in de sneeuw "rijden"
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X