wanneer er gestrooid is op een droge baan, kan het zout dan kwaad doen aan de wagen / velgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Tuurlijk. Plakt aan je auto zoals zand of stof, en als het regent, den ligt er pekel op je auto
BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013
Sent from my iPhone using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Pekel is agressief voor je lak en velgen,in de winter gaat mijne meermaals per week langs de lokale wasbox voor al die troep er af te blazen (als het NIET vriest)
Zal vd dagen van mijne is 1 trekken,this percies ne verwaarloosde auto azo vuil heb ik hem nog nooit geweten.
2 weken niet gewassen,en gewoon in garage gestaan,oja 1 x stukje regen meegemaakt ook.
Komende week eens wasbeurt in plannen,zal nodig zijn,velgen zien zwart ipv zilver,triestig maar niets aan te doen,komende week er af
Comment
-
Mijne is al niet meer gewassen sinds ik hem gekocht heb (augustus), maar het lukt me maar niet om hem super vuil te krijgen.Mijn nummerplaat blijft ook super proper.
Tips?
Zelfs crossen in de regen door onverharde boerenbaantjes helpt niet of amper, en als het een beetje regent is het grootste vuil er terug vangewassen.
Ik wil dit resultaat
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenRedelijk simpel : eerst een goed stuk autostrade doen in vochtige omstandigheden (dus geen zware regen, dan wordt ze juist properder), vervolgens vochtige boerenbaantjes en tot slot diepe modder. Verder laten opdrogen in de garage en klaar.
Vandaag was hij opnieuw een post waardig, maar de regen heeft alles mooi opgelost. Nu is hij gewoon smerig, deze ochtend was ik vies om hem aan te raken__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMijne is al niet meer gewassen sinds ik hem gekocht heb (augustus), maar het lukt me maar niet om hem super vuil te krijgen.Mijn nummerplaat blijft ook super proper.
Tips?
Zelfs crossen in de regen door onverharde boerenbaantjes helpt niet of amper, en als het een beetje regent is het grootste vuil er terug vangewassen.
Ik wil dit resultaat
Comment
-
Die pathfinder ziet er idd wel erg goor uit
Ik vraag me echter af of dat vierkant dient voor een trekhaak of voor een fietsrek ? (of allebei ? )
Wat die andere wagen betreft : op een gegeven moment wordt een auto niet vuiler meer .
(wat niet wil zeggen dat ie daarom ook even makkelijk proper te krijgen is als je deze bvb 2 maanden extra zo vuil laat )
Comment
-
Hier ook maar eens zetten:
Who needs plastidip:
Comment
-
Int echt zag em er vééééééél vuiler uit
Weer proper
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHalowa das niet slecht gedaan met die 1
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenIk neem de uitdaging aan
Sent from my iPhone using TapatalkJammer, ik wou het resultaat wel eens zien na een paar dagen in de sneeuw "rijden"
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment