Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak hoe zalig
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
      Is een Amerikaanse trekhaak dacht ik.
      Ge moogt er zeker van zijn. Dat is de standaard ontvanger voor een US trekhaak.
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Ja dat was dikke fun!

Ja het kan natuurlijk altijd zotter en extremer, maar dit was gewoon van een paar uurtjes spelen en heb hem nadien gaan kuisen. Ik wou de auto nog een beetje deftig in de garage parkeren Jammer, ik wou het resultaat wel eens zien na een paar dagen in de sneeuw "rijden"
        Ik ben de laatste weken nogal veel op baan (ongeveer 1000 km per week), in de westhoek en het Houtland (streek rond Torhout en Tielt) - de straten liggen er echt muddy bij. Daar komt bovenop dat de weekends ook druk bezet zijn. Een garantie voor een auto die niet met een tang aan te raken is. Begin januari heb ik een paar dagen vakantie, eerder dan dat begin ik er niet aan.

Hier in west-Vlaanderen heeft het nog niet echt gesneeuwd, waardoor we nog gespaard zijn gebleven van de zoutkorst op de wegen.

En die winterbanden werpen echt een hoop troep méér omhoog dan de zomerbanden.

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
        BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
        Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Zo belofte maakt schuld,heb daarstraks even een fototje genomen met mijn iphone 5.

Flanken nz plakken ook viezigheid tegen,maar elk plekje afgaan is wat TE,voor mij is mijn wagen nu echt erg vuil,maar is nog niet echt het weer geweest,
          auto degelijk te wassen in dit K** land de laatste dagen is het enorm triestig.

Comment

• Da's niet vuil man! Ik zal er eens wat van de mijne maken, die heeft zonet 2 minuten op de oprit gestaan en het slijk loopt nu van de oprit
            Ik kan het wel niet meer zien, maar ik was hem niet zolang ze slecht weer blijven voorspellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Da's niet vuil man! Ik zal er eens wat van de mijne maken, die heeft zonet 2 minuten op de oprit gestaan en het slijk loopt nu van de oprit
              Ik kan het wel niet meer zien, maar ik was hem niet zolang ze slecht weer blijven voorspellen.
              Ja ik was hem ook niet zolang ze vies weer blijven voorspellen dat is ook de reden dat hij er zo *vettig* bij staat.
              Kan dat niet hebben dat mijn auto vuil is,maar als ze boven beslissen dat hij vuil moet blijven hebben we niet veel te zeggen *vrees* ik.
              Voor vele is dit nog niet vuil,voor mij persoonlijk al een serieuze ergernis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                Zo belofte maakt schuld,heb daarstraks even een fototje genomen met mijn iphone 5.

Flanken nz plakken ook viezigheid tegen,maar elk plekje afgaan is wat TE,voor mij is mijn wagen nu echt erg vuil,maar is nog niet echt het weer geweest,
                auto degelijk te wassen in dit K** land de laatste dagen is het enorm triestig.

dat is echt super proper voor mijn normen.. haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  dat is echt super proper voor mijn normen.. haha
                  Ik denk zelfs dat ik de mijne zo proper niet meer krijg 15 000 km geleden is die nog is gewassen, nu zou ik is met een vod over de lichten en spiegels moeten gaan, de rest is nog goed
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Als je hem ziet zou je zeggen dat het nog meevalt tot dat hij gewassen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                      Als je hem ziet zou je zeggen dat het nog meevalt tot dat hij gewassen is

zeer proper gewassen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                        zeer proper gewassen!
                        Thx, is nochtans maar gewoon met 2 emmer methode en Meguiars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Ik denk zelfs dat ik de mijne zo proper niet meer krijg 15 000 km geleden is die nog is gewassen, nu zou ik is met een vod over de lichten en spiegels moeten gaan, de rest is nog goed
                          deurklink (enkel die van voor links en van bagage) is ook handig om ff over te gaan.
                          haha spiegeltjes is ook enigste wat ik doe op de moto. rest blijft wel proper door de regen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                            deurklink (enkel die van voor links en van bagage) is ook handig om ff over te gaan.
                            haha spiegeltjes is ook enigste wat ik doe op de moto. rest blijft wel proper door de regen.
                            Ja en de achteruitrijcamera eigenlijk ook. Op den duur is het weer zoveel werk dat ook dat er niet van komt
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Die ziet er weer strak uit,zulk result zal ik ook hebben als hij gewassen is,direct gigantish verschilleke e.

Comment

• Eentje van vorig jaar Was echt goed vuil toen.

Comment

• wtf hoe doen jullie dat

deze mijne ziet alleen bruinig rond de wielbogen en op de koffer.
                                  BMW X5 45e

Comment

• 8261324288_e9c7f236fe_n.jpg

Het kan altijd erger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      wtf hoe doen jullie dat

deze mijne ziet alleen bruinig rond de wielbogen en op de koffer.
                                      Gewoon rijden en niet poetsen.
                                      En nu niet afkomen dat het bij mij gemakkelijk is, donkergrijs is zowat de makkelijkste kleur om te onderhouden en ziet ge normaal amper vuil op

Comment

• Vette foto gl3nn!

Comment

• hatelijk: mensen die hun achterruit niet proper houden, hoe kunnen jullie in godsnaam iets zien
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X