Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Mijne wordt vd week ook verwend met een degelijke handwas,hopelijk is er toch 1 dag bij dat het droog is
Want zoals ik het nu heb gehoord, zou het heel de week gaan regenen
Auto moet proper zijn voor het plaatsen vd sierstrips en ik zou dat toch graag deze week voor elkaar hebben .
Verder heb ik van mijn eigen wagen niet echt winterpic's vandaag,zat er over de lak percies een *waas* iig dof van de vuiligheid.
Aluwel buiten dat dof uitzicht zou je niet echt zeggen dat ie erg vuil is.
Met sneeuw,is dit het enige wat de astra van deze winter heeft gezien (voor de rest heeft hij hoogstens zout gezien,want stond bijna hele winter binnen)
Mijn eerste auto (2 j terug) heb ik nog wel een leuke bijpassende foto
Vuil is leuk, maar ik zal blij zijn als die morgen terug blinkt
Volgens mij heeft Mr. Polo door dezelfde plassen gereden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Mijne moet ook eens grondig gewassen worden, weet alleen niet voor wanneer dat gaat zijn.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Mijne moet ook eens grondig gewassen worden, weet alleen niet voor wanneer dat gaat zijn.
Als het eens droog is zeker
Maar mijn wagen zit zo onder het zout,dat ik hem eerst moet gaan infoamen in de self carwash.
Maar als er er dan een dag is wanneer het droog is,zijn deze meestal allemaal bezet
Ja, ik zit ook met heel wat zout d'r op.
Misschien een dag na het werk eens langs de self carwash gaan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
hier ook van dat. Mijn velgen zijn zelfs weer alu-kleur (op bepaalde plaatsen).
Er ligt wel een dikke film vuil op.
De auto van mijn echtgenote heb ik dit weekend al gewassen (moest maandagmorgen binnen bij de hersteller, en ik kon het echt niet maken een vuile auto binnen te brengen). Was geen evidente wasbeurt: aan de wasbox stond een massa volk aan te schuiven (+ de wegen er naar toe lagen nog grotendeels in sneeuwpap), dus heb ik die maar thuis gewassen. Emmertjes, poetsmateriaal, hogedrukreiniger, tuinslang, alles netjes uitgestald... Bleek de tuinslang grotendeels bevroren... Niet kunnen foamen, niet kunnen afspoelen vooraf en moeten afspoelen met een gieter... ideaal was het niet.
ALTIJD regenwater hier... tenzij de put leeg is (15.000 l.) Ook voor de tuinslang, en bij uitbreiding de hogedrukreiniger. Bij installatie specifiek gevraagd naar een regenwaterpomp die dit aankan.
Bijna overal in huis wordt er met regenwater gewerkt: enkel de koude keukenkraan en de koude kraan aan de lavabo's (tandjes poetsen) staan altijd op leidingwater. Alle andere kranen kunnen we switchen (standaard: zacht regenwater, bij gebrek er aan: leiding(kalk)water).
Comment