Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De onze hebben vandaag weer hun eerste handwasje gekregen
    Zalig om ze na al die weken terug te zien blinken!

Comment

• Mijne wordt vd week ook verwend met een degelijke handwas,hopelijk is er toch 1 dag bij dat het droog is
      Want zoals ik het nu heb gehoord, zou het heel de week gaan regenen
      Auto moet proper zijn voor het plaatsen vd sierstrips en ik zou dat toch graag deze week voor elkaar hebben .
      Verder heb ik van mijn eigen wagen niet echt winterpic's vandaag,zat er over de lak percies een *waas* iig dof van de vuiligheid.
      Aluwel buiten dat dof uitzicht zou je niet echt zeggen dat ie erg vuil is.

Met sneeuw,is dit het enige wat de astra van deze winter heeft gezien (voor de rest heeft hij hoogstens zout gezien,want stond bijna hele winter binnen)

Mijn eerste auto (2 j terug) heb ik nog wel een leuke bijpassende foto

Comment

• Vuil is leuk, maar ik zal blij zijn als die morgen terug blinkt
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Vuil is leuk, maar ik zal blij zijn als die morgen terug blinkt
          Volgens mij heeft Mr. Polo door dezelfde plassen gereden.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb erdoor gerede kefkie ernaast.. groot verschil ze :p

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Mijne moet ook eens grondig gewassen worden, weet alleen niet voor wanneer dat gaat zijn.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Mijne moet ook eens grondig gewassen worden, weet alleen niet voor wanneer dat gaat zijn.
                Als het eens droog is zeker
                Maar mijn wagen zit zo onder het zout,dat ik hem eerst moet gaan infoamen in de self carwash.
                Maar als er er dan een dag is wanneer het droog is,zijn deze meestal allemaal bezet

Comment

• Ja, ik zit ook met heel wat zout d'r op.
                  Misschien een dag na het werk eens langs de self carwash gaan.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vorige week aller-retourtje Zwitserland moeten doen, het resultaat laat zich raden

Geheel terzijde maar travelling through Germany =
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De korsten zout beginnen al van de velgen te vallen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zo moet dat!
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          De korsten zout beginnen al van de velgen te vallen
                          Ik vermoed dat onze kruissnelheid daar ook wel voor iets tussen moet zitten

Comment

• Ik heb ook zulk vuil op mijn velgen.

Comment

• Heel de dag in spray en volle regen gereden. Is nu wel mooi ontdaan van zouten

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• hier ook van dat. Mijn velgen zijn zelfs weer alu-kleur (op bepaalde plaatsen).
                                Er ligt wel een dikke film vuil op.
                                De auto van mijn echtgenote heb ik dit weekend al gewassen (moest maandagmorgen binnen bij de hersteller, en ik kon het echt niet maken een vuile auto binnen te brengen). Was geen evidente wasbeurt: aan de wasbox stond een massa volk aan te schuiven (+ de wegen er naar toe lagen nog grotendeels in sneeuwpap), dus heb ik die maar thuis gewassen. Emmertjes, poetsmateriaal, hogedrukreiniger, tuinslang, alles netjes uitgestald... Bleek de tuinslang grotendeels bevroren... Niet kunnen foamen, niet kunnen afspoelen vooraf en moeten afspoelen met een gieter... ideaal was het niet.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                  (...)en moeten afspoelen met een gieter... ideaal was het niet.
                                  Da's juist wel ideaal. Regenwater ipv kraantjeswater. :-)

Comment

• ALTIJD regenwater hier... tenzij de put leeg is (15.000 l.) Ook voor de tuinslang, en bij uitbreiding de hogedrukreiniger. Bij installatie specifiek gevraagd naar een regenwaterpomp die dit aankan.

Bijna overal in huis wordt er met regenwater gewerkt: enkel de koude keukenkraan en de koude kraan aan de lavabo's (tandjes poetsen) staan altijd op leidingwater. Alle andere kranen kunnen we switchen (standaard: zacht regenwater, bij gebrek er aan: leiding(kalk)water).
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                          hoe krijgt die zo vuil, op reis geweest naar ski gebieden?

mijn nummerplaten blijven vooraan en achteraan altijd nog goed wit en leesbaar
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X