Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie nog graag ne keer in mijnen achteruitkijkspiegel hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Heb je gespot Bompa:

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Die is mooi vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          Die is mooi vuil
          Er stonden er daar tien die zo vuil zijn. En dat is bijna altijd zo, het is daar gewoonweg zo vuil.
          Zou daar toch liever niet werken dan.

Comment

• Een vies broertje

Wist niet dat Megaton nog bestond trouwens. Heb daar mijn eindwerk nog gemaakt. Een firmaatje van de Willy.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Welk eindwerk dan?

Dit is eigenlijk Intershipping in Bornem: verlieslatend welfselbedrijf dat Willy heeft overgenomen en met de know-how van Megaton onmiddellijk gezond heeft kunnen maken.

Megaton is m.a.w. nog eens dubbel zo groot geworden. In Ninove is het een gigantisch stort geworden.

Comment

• Automatisatie van tekenen van wapening in prefabbalken en -kolommen. Enkele parameters ingeven en in AutoCAD verscheen de volledige balk/kolom met zijn tand/uitsparingen/... en de bijhorende wapeningen (spelden, staven, beugels).
                Daarnaast een mini-plooistaatje voor de wapeningsstaven. M'n mentor verliet wel halverwege de firma waardoor ik er alleen voor stond, maar dat hield me niet tegen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• heerlijk topic dit, ik zal ook weer een keer meedoen se met men 3e foto!

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Als ik dit zie, ben ik precies geneigd om de dit weekend geplande wasbeurt nog een weekje uit te stellen
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Als ik dit zie, ben ik precies geneigd om de dit weekend geplande wasbeurt nog een weekje uit te stellen
                      Doe ik ook zo elke week, tot in het voorjaar de zon terug gaat schijnen
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Doe ik ook zo elke week, tot in het voorjaar de zon terug gaat schijnen
                        haha, ik was de mijne maar 2 keer op een jaar meer: bij het wisselen van de zomer/wintervelgen.
                        Dan kuis ik em nog snel voor de wissel (lees: door de carwash), anders zijn de velgen zo smerig

Ben er gisteren mee door de carwash gereden, dit weeken vliegen de wintervelgen erop...

Comment

• Mijne is een maand een half niet meer gewassen.

Dit weekend eens in orde zetten voor de winter, want ben de eerste zoutkar al tegengekomen vanmorgen :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                            haha, ik was de mijne maar 2 keer op een jaar meer: bij het wisselen van de zomer/wintervelgen.
                            Dan kuis ik em nog snel voor de wissel (lees: door de carwash), anders zijn de velgen zo smerig

Ben er gisteren mee door de carwash gereden, dit weeken vliegen de wintervelgen erop...
                            Ik had dat al willen zien ja dat die niet alle dagen moet blinken bij u Op de S-max valt dat minder hard op dan op de BMW
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ik had mijn auto anderhalve maand met de hand gewassen en gisteren zag hij er dus zoals hierboven al uit.
                              1500km per week soms dus dat is niet te doen om proper te houden, tenzij van binnen.
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Aangezien ik mijn beide auto's na zeer lange tijd nog eens heb gewassen en ze piekfijn in de garage staan, heb ik hier niks te zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                  ik had mijn auto anderhalve maand met de hand gewassen en gisteren zag hij er dus zoals hierboven al uit.
                                  1500km per week soms dus dat is niet te doen om proper te houden, tenzij van binnen.
                                  1000 km per week en zo goed als elke week een wasbeurt. Ook al is hij na 2d vuil, ik heb dan toch twee dagen proper gereden

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Heb je gespot Bompa:

Dringend onze verkoper eens langs sturen. Da zijn geen welfsels die met onze machines gemaakt zijn.

Comment

• Bij betonfabrieken (net als breekinstallaties) ligt er altijd wel een laagje stof op de grond als het dan een beetje nat is wordt je wagen snel vuil.

Voorgespannen welfsels, wij hebben eens een fabriek gezet en die machines kwamen (dacht ik) van Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Heb je gespot Bompa:

Blijft toch wel mooi, zo'n V70. (al vind ik de generatie ervoor eigenlijk nog mooier)

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ok dan, nog eentje:

en de zoutkorsten van vorig jaar:

en nog eentje van vroeger:

en dan nu de shock:

Last edited by Bompa; 23/11/2013, 17:32.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X