Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Dit is eigenlijk Intershipping in Bornem: verlieslatend welfselbedrijf dat Willy heeft overgenomen en met de know-how van Megaton onmiddellijk gezond heeft kunnen maken.
Megaton is m.a.w. nog eens dubbel zo groot geworden. In Ninove is het een gigantisch stort geworden.
Automatisatie van tekenen van wapening in prefabbalken en -kolommen. Enkele parameters ingeven en in AutoCAD verscheen de volledige balk/kolom met zijn tand/uitsparingen/... en de bijhorende wapeningen (spelden, staven, beugels).
Daarnaast een mini-plooistaatje voor de wapeningsstaven. M'n mentor verliet wel halverwege de firma waardoor ik er alleen voor stond, maar dat hield me niet tegen.
Doe ik ook zo elke week, tot in het voorjaar de zon terug gaat schijnen
haha, ik was de mijne maar 2 keer op een jaar meer: bij het wisselen van de zomer/wintervelgen.
Dan kuis ik em nog snel voor de wissel (lees: door de carwash), anders zijn de velgen zo smerig
Ben er gisteren mee door de carwash gereden, dit weeken vliegen de wintervelgen erop...
haha, ik was de mijne maar 2 keer op een jaar meer: bij het wisselen van de zomer/wintervelgen.
Dan kuis ik em nog snel voor de wissel (lees: door de carwash), anders zijn de velgen zo smerig
Ben er gisteren mee door de carwash gereden, dit weeken vliegen de wintervelgen erop...
Ik had dat al willen zien ja dat die niet alle dagen moet blinken bij u Op de S-max valt dat minder hard op dan op de BMW
ik had mijn auto anderhalve maand met de hand gewassen en gisteren zag hij er dus zoals hierboven al uit.
1500km per week soms dus dat is niet te doen om proper te houden, tenzij van binnen.
ik had mijn auto anderhalve maand met de hand gewassen en gisteren zag hij er dus zoals hierboven al uit.
1500km per week soms dus dat is niet te doen om proper te houden, tenzij van binnen.
1000 km per week en zo goed als elke week een wasbeurt. Ook al is hij na 2d vuil, ik heb dan toch twee dagen proper gereden
Blijft toch wel mooi, zo'n V70. (al vind ik de generatie ervoor eigenlijk nog mooier)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment