Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Zo staat de mijne momenteel. Spijtig dat het niet zo goed opvalt op foto door de witte kleur.
Valt juist wel op. Net als op een zwarte. De IS zal ook weer proper zijn/worden komende maanden...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik vind ook wel op een witte dat het net minder opvalt, zeker als ik vgl met mijne vorige die zwart was. Mijn ma heeft een zilvergrijze, die ziet er amper vuil uit na maand en half.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Laag of hoog afhankelijk van de auto, zodat het zicht niet belemmerd wordt.
Bij mij hangt die altijd zo laag mogelijk, en zelf liefst nog links aan de A-stijl.
Behalve bij mijn Espace, daar moest die zo hoog mogelijk hangen omdat de ruit te lang was en ik er dus niet aankon helemaal beneden.
Bij mij hangt die altijd zo laag mogelijk, en zelf liefst nog links aan de A-stijl.
Behalve bij mijn Espace, daar moest die zo hoog mogelijk hangen omdat de ruit te lang was en ik er dus niet aankon helemaal beneden.
Allright, ik zalt haar zeggen!
Wilt dat zeggen dat geurboompjes ook verboden zijn?
Weet ge nog waar? Mag in pm, altijd leuk te weten waar de concurentie machines heeft.
En veel fabrikanten van die machines zijn er niet, wij, eentje in Finland, eentje in Duitsland eentje in Italie. (da zijn de grote) en dan nog een paar kleinere spelers uit nederland, spanje en canada (al werken we met die laatste samen tegenwoordig)
In principe mag er niks aan de voorruit hangen.
Test het anders eens, er kan inderdaad een volledige moto uit het zicht zijn door dit kleine toestelletje.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ik hang de gps altijd onderaan in het midden. 't Is niet dat ik met m'n hoofd laag in het midden hang.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment