How dat is serieus vuil!!! Dat krijg ik niet over mijn hart vermits het veel modder en zand is hier....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
You ain't seen nothing yet... Vandaag heb ik heel de dag in de streek tussen Roeselare en Ieper rond gereden. Zelfs de grote banen lagen er supervet bij...
Morgen pak ik nog een half dagje vakantie op, anders ben ik die kwijt. Ga de emmers een keertje uithalen😉
Sent from my iPhone using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenYou ain't seen nothing yet... Vandaag heb ik heel de dag in de streek tussen Roeselare en Ieper rond gereden. Zelfs de grote banen lagen er supervet bij...
Morgen pak ik nog een half dagje vakantie op, anders ben ik die kwijt. Ga de emmers een keertje uithalen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenYou ain't seen nothing yet... Vandaag heb ik heel de dag in de streek tussen Roeselare en Ieper rond gereden. Zelfs de grote banen lagen er supervet bij...
Morgen pak ik nog een half dagje vakantie op, anders ben ik die kwijt. Ga de emmers een keertje uithalen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Comment
-
Ondertussen gewassen. Wax is totaal weg, stond er ook weer al op van in juli
Qua krassen en krasjes valt het al bij al goed mee. De auto staat ondertussen in de garage, morgen verder doen : beetje polijsten hier en daar, laagje blackhole er op, en aftoppen met een waxke.
Sent from my iPad using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Wat er mij doet aan denken... De A5 is toe aan een winterslaapje binnenkort. Zou ook eens opnieuw moeten gedaan worden. Alleen ben ik daar niet zo een kei in. Eerder een sukkelaar.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenals jij ook congé hebt valt dat te regelen he__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Gisteren morgen met een kraaknette wagen vertrokken -> resultaat na 1 dag werfbezoeken
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment