Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
    wsl door het driften en niet door het vuil erop te laten?
    idd

Maar, het is zo, als je het vuil van de carrosserie af wilt krijgen zul je toch met iets moeten wrijven, dus zul je toch wat kringen achterlaten.

Maar het staat zo stoer, heb vandaag nog pics gemaakt van de vuile auto rrrrrrrr

Comment

• Den jeep nadat de gps ons weer es door een non-baan gestuurd had
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• doe er nog een beetje zout bij(komende weken) en jullie auto gaat er serieus vanaf zien,als je dat laat hangen. dieje pekel die ze op de baan smijten soon is een serieuse pest voor de onderkant en lak van de wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
          doe er nog een beetje zout bij(komende weken) en jullie auto gaat er serieus vanaf zien,als je dat laat hangen. dieje pekel die ze op de baan smijten soon is een serieuse pest voor de onderkant en lak van de wagens
          Mijn 320 mag je bekijken, die wordt echt gebruikt maar roesten doet die nergens, terwijl ik toch vaker aan de grond hang en in de winterdagen autostrade doe en niet vaak de auto poets. Die roest nergens!!!

Niet dat ik het fijn vindt om door dat zout te rijden, dat is idd slecht voor de wagen, maar het is een gebruiksvoorwerp. Het ergste krijgen de remmen het te voorduren lijkt me door het zout. Piston wat vast gaat zitten na lange tijd stilstaan etc...

Comment

• Comment

• toen was hij een goei maand oud....we gingen eens even een rit bolleke pijl meerijden...

Comment

• De mijne vandaag:

Kweet het, nog niet écht topic-waardig, maar ben er nog aan aan't werken hé!

Ik vind vuile auto's ook mooi... VOORAL als er zout ophangt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                  toch wel,vuile handjes bij het openen van het portier en koffer.
                  Daarom dat de meeste auto's een handvat hebben om de koffer terug toe te doen
                  En de klinken blijven meestal wel zuiver, ofwel wilt dat zeggen dat ik niet hard genoeg probeer

Comment

• ik heb geen handvat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Kweet het, nog niet écht topic-waardig, maar ben er nog aan aan't werken hé!

Ik vind vuile auto's ook mooi... VOORAL als er zout ophangt

Echt hé, dat witte laagje

Bij mij is het nu zo aan m'n voorspoiler en m'n ruit

Helaas is dat zout wél ongezond dus ik zal de vodden maar bovenhalen

Comment

• je gaat dat eerst afspuiten onder hoge druk hé..want anders heb je weer niks dan krassen ( remember de duivenstront )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                          doe er nog een beetje zout bij(komende weken) en jullie auto gaat er serieus vanaf zien,als je dat laat hangen. dieje pekel die ze op de baan smijten soon is een serieuse pest voor de onderkant en lak van de wagens
                          zout is wel iets anders dan vuil ...
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 996 GT2 !

Comment

• Ca va nog...En dan ga ik hem nu wassen
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Comment

• de 307 in winteroutfit dus

Comment

• Sprak gisteren ff met een bevriende carwash eigenaar.
                                      Hij had 219 wagens door zijn carwash gehad gisteren
                                      De dag ervoor 183

Iedereen wil zijn wagen precies proper hebben voor de feestdagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Sprak gisteren ff met een bevriende carwash eigenaar.
                                        Hij had 219 wagens door zijn carwash gehad gisteren
                                        De dag ervoor 183

Iedereen wil zijn wagen precies proper hebben voor de feestdagen

Een vriend van mij werkt ook in een carwash. Continu bezig zijn, met een rij van 7 wachtende wagens achter u...

Gisteren: 430 wagens
                                        Vrijdag: 380 wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          (effe offtopic, ik kwam deze tegen en 'k was vertederd ... niet echt vuil maar uit de oude doos en wél vuile velgen )

Komt die foto dan uit de oude dozen die in je compact liggen?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X