Oorspronkelijk geplaatst door shauni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIs het de lichtinval of is er toch 'n duidelijk verschil qua kleur van de lak tussen die 2?
Bij Imperial Blue (zoals onze RS) heb je dat ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
vorig jaar op skivakantie!
Is dit te doen in de skigebieden, of heb je ook nog kettingen bij de hand.
Ik heb nu een 320 Cd met 18ers met gewone banden, in de krokus zou ik graag naar de sneeuw trekken, wat doe ik dan het beste. Gewoon 16ers opleggen en kettingen aanschaffen ? Eigenlijk is het geen zicht, maar met deze banden heb ik weinig te zeggen op gladde wegen volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenGoed stel winterbanden, liefst 4en je geraakt in praktisch elk skigebied van de alpen.
Je moet wel opletten: sommige skigebieden verplichten het meenemen van kettingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten2 dagen geleden gewassen, ben m'n best aan't doenKeep you posted
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhangt daar nu een ijspegel onder de X of is dat gewoon een loshangende kabel
Geen nood, je zou't een opgehemelde Mondeo misschien niet meegeven, maar hij zit weldegelijk goed ineen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenGeen nood, je zou't een opgehemelde Mondeo misschien niet meegeven, maar hij zit weldegelijk goed ineen hoor
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZe is vandaag gewassen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenAfvallige !
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenMister mister! Picture picture!
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendoor de regen zeker?"tiens, 't ligt nat, als ik nu is effe ga rijden is da zout ook weg he"
En dan kwam de mama "seg da is nimeer om aan te zien, gadis naar de carwash" et voila!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenI know, ik kon het nimeer aanzien, de velgen waren echt pik pik zwart geworden na een paar stevige ritten vorige week, in het zout liggen bollen elke avond, het moest echt
I like
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten't Kan niet waar zijn, mijn auto is vuiler dan die van Porker!
Comment
Comment