Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
    Ja, onze en die van een vriend
    Klik Klik
    Is het de lichtinval of is er toch 'n duidelijk verschil qua kleur van de lak tussen die 2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Is het de lichtinval of is er toch 'n duidelijk verschil qua kleur van de lak tussen die 2?
      Er zijn meerder tinten van die lak
      Bij Imperial Blue (zoals onze RS) heb je dat ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

vorig jaar op skivakantie!
        Zijn dit 17 of 18ers met winterbanden veronderstel ik ?
        Is dit te doen in de skigebieden, of heb je ook nog kettingen bij de hand.

Ik heb nu een 320 Cd met 18ers met gewone banden, in de krokus zou ik graag naar de sneeuw trekken, wat doe ik dan het beste. Gewoon 16ers opleggen en kettingen aanschaffen ? Eigenlijk is het geen zicht, maar met deze banden heb ik weinig te zeggen op gladde wegen volgens mij.

Comment

• Goed stel winterbanden, liefst 4 en je geraakt in praktisch elk skigebied van de alpen.

Je moet wel opletten: sommige skigebieden verplichten het meenemen van kettingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
            Goed stel winterbanden, liefst 4 en je geraakt in praktisch elk skigebied van de alpen.

Je moet wel opletten: sommige skigebieden verplichten het meenemen van kettingen
            Ik denk dat 'n combinatie van beiden nog 't veiligste is. En indien nodig kan je ook ff gewoon op stalen velgen rijden. Dan hoef je je geen zorgen te maken indien je eens iets raakt.

Comment

• Ja dacht ik dus ook, ben al eens aant rondkijken geweest om een stel op internet te vinden, zeker nie te duur. Als iemand ergens iets moest tegenkomen mag je altijd de link pm'en, want ik wil hier niet te ver off-topic gaan.

Thanks

Comment

• 2 dagen geleden gewassen, ben m'n best aan't doen Keep you posted

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                  2 dagen geleden gewassen, ben m'n best aan't doen Keep you posted

hangt daar nu een ijspegel onder de X of is dat gewoon een loshangende kabel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    hangt daar nu een ijspegel onder de X of is dat gewoon een loshangende kabel
                    ... of de rand van het deksel dat zit in de garagevloer bevindt

Geen nood, je zou't een opgehemelde Mondeo misschien niet meegeven, maar hij zit weldegelijk goed ineen hoor

Comment

Geen nood, je zou't een opgehemelde Mondeo misschien niet meegeven, maar hij zit weldegelijk goed ineen hoor
                      weet ik wel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Ze is vandaag gewassen

Comment

Ze is vandaag gewassen
                          Afvallige !

Comment

Ze is vandaag gewassen
                            Mister mister! Picture picture!

Comment

• Mijn auto staat er ook verbazend proper bij Ie is vrijdag gecarwashed en staat nog altijd te blinken!

Comment

Ze is vandaag gewassen
                                door de regen zeker?

Comment

Afvallige !
                                  I know, ik kon het nimeer aanzien, de velgen waren echt pik pik zwart geworden na een paar stevige ritten vorige week, in het zout liggen bollen elke avond, het moest echt

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Mister mister! Picture picture!
                                  Ze staan binnen te slapen, misschien dat ik ze straks even wakker maak voor een foto

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  door de regen zeker?
                                  Neen maar dat is wel eerst door m'n hoofd gegaan "tiens, 't ligt nat, als ik nu is effe ga rijden is da zout ook weg he"

En dan kwam de mama "seg da is nimeer om aan te zien, gadis naar de carwash" et voila!

Comment

• 't Kan niet waar zijn, mijn auto is vuiler dan die van Porker!

Comment

Ze is vandaag gewassen
                                      NOOOOOOOOOOOOOOOO

Pic?

Comment

I know, ik kon het nimeer aanzien, de velgen waren echt pik pik zwart geworden na een paar stevige ritten vorige week, in het zout liggen bollen elke avond, het moest echt
                                        M'n velgen zijn gun metal voor 't ogenblik.

I like

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                          't Kan niet waar zijn, mijn auto is vuiler dan die van Porker!
                                          Dat betwijfel ik, het interieur is nog een stort

Comment

Working...
                                          X