Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    Bitch please
    PS: moest mijn wagen er zo uit zien zou ik een hartstilstand krijgen.
    Waarom? Dat MOET op zulke bakken. 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Zalig
      Viola sé. 😄

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• In de winter mag dat wel eens. Het moet niet allemaal blinken.

en dan nog de achterste ruitenwissers niet gebruiken. Nog beter
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Waarom? Dat MOET op zulke bakken. ��

Omdat ik nu eenmaal graag met propere wagens rijd. Niet met het veld van boer Theunis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
            Omdat ik nu eenmaal graag met propere wagens rijd. Niet met het veld van boer Theunis
            Ik rij ook graag met een propere wagen rond maar zoiets moet toch kunnen. Ik vind dat ook schitterend op zulke balken.
            Trouwens waarschijnlijk zal die bij boer Coenen langs geweest zijn. 😁

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el greco Bekijk Berichten
              trouwens waarschijnlijk zal die bij boer coenen langs geweest zijn. 

sent from somewhere, using tapatalk.
              fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
              Last edited by Tomskii; 01/12/2014, 16:06.

Comment

• Geen idee wie boer Coenen is. Iemand die voor 25 euro uw nummerplaat onleesbaar maakt en u voorziet van een geloofwaardig alibi? 't Is een gat in de markt.
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                  Geen idee wie boer Coenen is. Iemand die voor 25 euro uw nummerplaat onleesbaar maakt en u voorziet van een geloofwaardig alibi? 't Is een gat in de markt.
                  ge kunt de nummerplaat in die vuiligheid nog steeds lezen omdat de karakters er blijven opliggen.

Ik vind dat wel nice, een "jeep"/SUV moet vuil zien he...
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• image3.jpgimage1.jpgimage2.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk Berichten
                      [ATTACH=CONFIG]106573[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106575[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106574[/ATTACH]
                      je moet die reclame aan het achterlicht eens weghalen en ook een andere houder, maakt hem nog mooier
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Zou wel die wielen niet willen kuisen...
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Mijn nieuwe 1 is een week oud en al verschrikkelijk vuil.. :p

Comment

• Is dat een sensor in het center van uw achterbumper? Zit precies zo diep?

Comment

• 2 weken sinds laatste wasbeurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                Is dat een sensor in het center van uw achterbumper? Zit precies zo diep?
                                Dat is de achteruitrijcamera Is wel idd niet zo mooi geplaatst..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                  Dat is de achteruitrijcamera Is wel idd niet zo mooi geplaatst..
                                  Bwa 't is nie dat het erg afsteekt toch
                                  Is wel een optie waar ik zelf nooit voor zou bijbetalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                    Bwa 't is nie dat het erg afsteekt toch
                                    Is wel een optie waar ik zelf nooit voor zou bijbetalen
                                    Valt nog mee omdat het een zwarte is, maar bij zilvere of witte 1 reeksen (denk wel enkel in combinatie met M-pakket dat het daar zit) valt hel wel enorm op. :p En goh ja ik vind het een erom handige optie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                      Valt nog mee omdat het een zwarte is, maar bij zilvere of witte 1 reeksen (denk wel enkel in combinatie met M-pakket dat het daar zit) valt hel wel enorm op. :p En goh ja ik vind het een erom handige optie!
                                      Ik wil niks zegen ma ik kan u nr plaat nog wel lezen als ge ze dan toch onzichtbaar wild maken.
                                      RIP Den borre!

Comment

• Amai knappe 1, volledig van u?
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                          Amai knappe 1, volledig van u?
                                          Ja, kmoe hem paar maandjes delen met mijn mama tot ze een vervanger voor haar X3 heeft maar erna is hij volledig van mij (maar nu rijd ik er ook 80% van de tijd mee hoor :p )

Comment

Working...
                                          X