Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vind het ook wel zonde, auto is nog niet zo oud, is veel te koud om hem te wassen en car wash doe ik niet graag. dus enkel van binnen blijft hij proper.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Krijgt ge het zout niet weg met de tuinslang? De auto moet daarom niet proper zijn. Trouwens, ze overdrijven met het zout. Ze strooien soms op afgelegen wegen, op sommige plaatsen heeft het precies gesneeuwd, en bovendien wordt de baan soms net glad door het zout.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Spijtig da het nu niet vochtig is buiten, komt het vuil er nog beter door!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Eerst eens goed regenen, dat het zout wegspoelt, dan pas ga ik mijn emmers uit mijn kot halen.
          Eerst gewoon eens bij de washbox passeren en er het meeste vuil afspuiten.
          Daarna op't gemakske thuis mooi kuisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Eerst gewoon eens bij de washbox passeren en er het meeste vuil afspuiten.
            Daarna op't gemakske thuis mooi kuisen.
            Hij bedoelde dat het weinig zin heeft zolang er zout op de wegen ligt... ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
              Eerst eens goed regenen, dat het zout wegspoelt, dan pas ga ik mijn emmers uit mijn kot halen.
              Heb hem al eens ingespoten met citrus power en dat scheelt al een pak.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten
                Hij bedoelde dat het weinig zin heeft zolang er zout op de wegen ligt... ;-)
                Nu ge het zegt, ik dacht dat hij het op z'n wagen had
                Als ik het weerbericht bekijk gaat het normaal dit weekend regenen.

Comment

• DSC_0038
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Comment

• Het was inderdaad het zout op de baan dat weg moet spoelen😄.
                      De dichtstbijzijnde washbox is ver genoeg om weer vuil thuis te komen. Ik pak hier wel de HDreiniger, maar het gaat moeten wachten tot volgende donderdag, dan heb ik een paar dagen vakantie.
                      Maandag tem woensdag staat er elke dag een paar honderd autostrade-km's op het programma.

.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Net geprofiteerd van het mooie weer in de namiddag, kon wel grondige wasbeurt gebruiken. Dikke 2u bezig geweest.

Comment

• De mijne komt alllen buiten bij mooi weer ;-)
                          dus geen foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                            Knappe foto! Spijtig vd omgeving.

Comment

• lets have some more member berries

Comment

• Comment

• omg en ik dacht da die van mij vuil was :p
                                  lets have some more member berries

Comment

• Alle kerel, dan gebruikte die ruitenwisser toch niet?

Comment

• Echt eh
                                      BMW X5 45e

Comment

• als die gekoppeld is aan de voorste kan je daar weinig aan doen he. eens je dan de wagen in achteruit zet heb je prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          als die gekoppeld is aan de voorste kan je daar weinig aan doen he. eens je dan de wagen in achteruit zet heb je prijs.
                                          Idd. Kan ik niet veel aan doen.

Comment

Working...
                                          X