vind het ook wel zonde, auto is nog niet zo oud, is veel te koud om hem te wassen en car wash doe ik niet graag. dus enkel van binnen blijft hij proper.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEerst eens goed regenen, dat het zout wegspoelt, dan pas ga ik mijn emmers uit mijn kot halen.
Daarna op't gemakske thuis mooi kuisen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenEerst gewoon eens bij de washbox passeren en er het meeste vuil afspuiten.
Daarna op't gemakske thuis mooi kuisen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEerst eens goed regenen, dat het zout wegspoelt, dan pas ga ik mijn emmers uit mijn kot halen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk BerichtenHij bedoelde dat het weinig zin heeft zolang er zout op de wegen ligt... ;-)
Als ik het weerbericht bekijk gaat het normaal dit weekend regenen.
Comment
-
Het was inderdaad het zout op de baan dat weg moet spoelen😄.
De dichtstbijzijnde washbox is ver genoeg om weer vuil thuis te komen. Ik pak hier wel de HDreiniger, maar het gaat moeten wachten tot volgende donderdag, dan heb ik een paar dagen vakantie.
Maandag tem woensdag staat er elke dag een paar honderd autostrade-km's op het programma.
.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenals die gekoppeld is aan de voorste kan je daar weinig aan doen he. eens je dan de wagen in achteruit zet heb je prijs.
Comment
Comment