Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
mijne ziet bijna net zovuil, zeker omdat ik op zaterdag in de regen heb gereden. Nu ziet hij echt wit dus ga hem vanavond in een wasbox alvast afspuiten.
Ja vraag me af wat ge op 4u doet. Ik was de mijne grondig, quick detailer, interieur reinigen enz op een goeie 2 uur. En dan is het echt al grondig gedaan.
maar als ik er nu 2u of 4u over doe, ik denk dat de mensen in de straat me even maf blijven vinden. samen met nog iemand ben ik een van de enige die zen auto met de hand wast...
maar als ik er nu 2u of 4u over doe, ik denk dat de mensen in de straat me even maf blijven vinden. samen met nog iemand ben ik een van de enige die zen auto met de hand wast...
Hier net hetzelfde, de buren staan altijd even hard te gapen naar mij als ik nog altijd bezig ben en ze ondertussen al naar de winkel zijn geweest .
als die gekoppeld is aan de voorste kan je daar weinig aan doen he. eens je dan de wagen in achteruit zet heb je prijs.
Uitzetten he.
Bij mijn C4 kan ik dat gewoon zelf doen in de boordcomputer.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment