Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        als die gekoppeld is aan de voorste kan je daar weinig aan doen he. eens je dan de wagen in achteruit zet heb je prijs.
        Hem uitleggen voor je hem in achteruit zet is de oplossing.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ik heb dat laten deprogrammeren. Anders is het ook: ruitenwissers aan + achteruit inschakelen = achterruitwisser wist.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nuttiez Bekijk Berichten
            Net geprofiteerd van het mooie weer in de namiddag, kon wel grondige wasbeurt gebruiken. Dikke 2u bezig geweest.
            een dikke 2u? dan zou ik nog maar in de helft zitten

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
            mijne ziet bijna net zovuil, zeker omdat ik op zaterdag in de regen heb gereden. Nu ziet hij echt wit dus ga hem vanavond in een wasbox alvast afspuiten.

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            als die gekoppeld is aan de voorste kan je daar weinig aan doen he. eens je dan de wagen in achteruit zet heb je prijs.
            Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
            Idd. Kan ik niet veel aan doen.
            bij de Golf 7 kan je die optie uitzetten in het "car" menu.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              een dikke 2u? dan zou ik nog maar in de helft zitten
              Voor alleen buitenkant te wassen en te drogen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nuttiez Bekijk Berichten
                Voor alleen buitenkant te wassen en te drogen ?
                Ja vraag me af wat ge op 4u doet. Ik was de mijne grondig, quick detailer, interieur reinigen enz op een goeie 2 uur. En dan is het echt al grondig gedaan.

Comment

• ik ben toch ook 2u bezig om enkel de buitenkant te doen.
                  haast mee dan ook helemaal niet.

Comment

ik ben toch ook 2u bezig om enkel de buitenkant te doen.
                    haast mee dan ook helemaal niet.
                    Mja ik zet er wel een goed tempo achter.

Comment

• Idem hier, op 2uur ben ik rond

Comment

• haast en spoed is zelden goed he mannen. Maar ge weet wat ze nog zeggen: traag maar zeker!

dus binnen en buitenkant (stofzuigen, afkuisen, ruiten) en velgen met de vingers er tussen is rond de 4uur.

Comment

• idem!

Comment

• Binnen en buitenkant doe ik nooit gelijktijdig, anders zou ik ook een 4u bezig zijn. Velgen duren bij mij meestal ook het langste voor te kuisen .

Comment

• maar als ik er nu 2u of 4u over doe, ik denk dat de mensen in de straat me even maf blijven vinden. samen met nog iemand ben ik een van de enige die zen auto met de hand wast...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                maar als ik er nu 2u of 4u over doe, ik denk dat de mensen in de straat me even maf blijven vinden. samen met nog iemand ben ik een van de enige die zen auto met de hand wast...
                                Hier net hetzelfde, de buren staan altijd even hard te gapen naar mij als ik nog altijd bezig ben en ze ondertussen al naar de winkel zijn geweest .

Comment

• Bij mij duurt de buitenkant wassen een uurke. Langer hoeft dat echt niet te duren..
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

Uitzetten he.
                                    Bij mijn C4 kan ik dat gewoon zelf doen in de boordcomputer.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• bij de golf 5 kan je dit niet zelf.

Comment

• op silver zie je amper vuil maar toch gelukt het wat op foto te krijgen. Vuil van 3maand.

2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X