Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Zot wat één regenachtige morgen in combinatie met oogstende boeren kan doen met een auto😀. Nu is het donker en weer aan het regenen, 'k moet een foto maken als de auto weer droog is.
Wetende dat ik maandagavond, toen die terug kwam van de carrosserie, een laagje glaze en wax heb aangebracht.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik ben een drietal maanden ver. Normaal gezien was ik niet in de winter omwille van de koude maar dat argument is weggevallen dus na kerst toch maar eens doen.
De mijne is echt degoutant.
Ik zag gisteren bijna mijn spiegel aan de bestuurderskant niet meer omdat heel mijn zijruit te vuil is.
En dat is niet mijn schuld, maar wel van een grondwerkfirma in mijn straat. Die zijn sinds maandag een gigantische hoop grond aan het verhuizen van bovenaan 't straat naar een ander terrein twee kilometer lager.
't Is er wat over, vind ik: de hele dag rijden ze af en aan met tractoren met grond, en uiteraard waait er daar vanalles af.
Er zitten gewoon dikke brokken modder tussen de rubbers van mijn zijruiten. Ik kan het niet meer zien en ga de auto straks wassen, maar maandag gaat het weer hetzelfde zijn.
En ik woon natuurlijk midden op hun traject, dus als ik het wil vermijden moet ik de auto 1 km van mijn deur gaan parkeren. Frusterend!
Comment