Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kheb em nog zien staan op de parking, azo vuil.

Comment

• De Clio. Mjah, 'k heb het al veel gezegd : de autokuiskosten zijn NIET voor de werkgever.
      Last edited by ; 10/06/2008, 18:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
        Kheb em nog zien staan op de parking, azo vuil.
        Combinatie van examens en wegomleggingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          De Clio. Mjah, 'k heb het al veel gezegd : de autokuiskosten zijn NIET voor de werkgever.
          clio?
          is dit je echte wagen
          en de bmw is eigenlijk van iemand anders.

Comment

• ik ben nog aan het sparen voor de mijne, al 2 weken niet meer gaan selfwashen

Comment

• ik ook
              plus het feit dat ze hier serieus aan het werken zijn en er enorm veel modder op de baan lag.
              zal zondag eens foto's maken van mijn bruine snoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                zal zondag eens foto's maken van mijn bruine snoet.

en als het kan ook een foto van je auto, jij zonnebanker

Comment

• ik heb een enorme vuile auto qua manieren, ie zit constant andere auto's hun poepie te ruiken

Comment

De Clio. Mjah, 'k heb het al veel gezegd : de autokuiskosten zijn NIET voor de werkgever.
                    Pfft, zelfs de E is al vuiler dan dat, 'ie heeft van die bronskleurige velgen nu, zoals de CLS55 tagheuer ding heeft

Comment

• Don't be mistaken : de Clio was verschrikkelijk vuil toen. Vuiler dan LBT toen, in Gent. Alleen is 't op foto niet goed te zien. Alhoewel : kijk gewoon naar de voorruit, waar de wisser niet aan kan. Should give a hint.

Ze heeft 'm ondertussen gewassen.

Comment

• Nog een laatste foto vooraleer de maandenlange laag er afgewassen wordt

BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• de mijne is vuil!!

morgen een fotoke trekken en hier posten ( echt niet te doen, kheb er lang voor gespaard en nu zijn ze aan het werken in mijn straat, da helpt ook veel qua modder )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            clio?
                            is dit je echte wagen
                            en de bmw is eigenlijk van iemand anders.
                            Welke BMW? Ik hang gewoon een blauw geschilderde doos rond de Clio als ik naar meetings kom. Jullie trappen er gewoon in, omdat jullie denken dat 't een échte BMW is omdat ik er dan een BMW-logootje op schilder.

En jullie noemen julliezelf dan autoliefhebbers. Tssss.

Comment

• gisteren wa rond gereden op een bouwwerf,vanbinnen zijn men matten gewoon zwart en er hangt lippestift op men achterste zetels.Buitenkant ook super vuil,maar is nie goe zichtbaar op foto

Comment

• Wipje gezet op de achterbank?

Comment

• Waar is dat vuil?

Comment

Wipje gezet op de achterbank?
                                    nee,maar morgen is informeren bij men vriendin ,zij heeft ermee rondgerede

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                      Waar is dat vuil?
                                      Er staat toch een BMW '1 op de foto?

Awel.

*duikt onder een tafel*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Waar is dat vuil?
                                        voor mij is da vuil ,normaal gezien was ik hem elke week en velgen 2x per week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arktiaxs Bekijk Berichten
                                          EEN BEETJE VUIL
                                          Heerlijk zo vuil. Hoewel ik het nog mooier vind als het geen modder is, maar een witte uitslag op de lak (echt wintervuil, hoewel de pekel erg slecht is voor de lak)
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X