Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit mag al tellen ... en de sneeuw en echte pekel komt er nog aan deze week volgend weekend zal ik nog eens posten... ik ga deze week nog een 1000km rijden

Nu staat hij er zo bij

Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• foto's krijgen we niet te zien, komen niet door...misschien omdat deze van facebook zijn en ze niet openbaar staan...
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Facebook behandelt Belgie als een speciaal geval. Zonder account moogt ge bijna niks zien. Dat is sinds de Belgische staat eens een maatregel genomen heeft die Facebook niet aanstond. Dus moesten ze laten zien wie de baas was.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Foto's waren enkele dagen terug anders wel gewoon zichtbaar
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik zie ze nog steeds op Safari.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Resultaat van een aantal werfbezoeken in de Oostkantons.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Amai! Da's meteen een heel straffe.
                Bedankt!
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Zo te zien is het in België nog erger dan hier in Polen, morgen toch ook maar eens wassen denk ik

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Ik zie niks maar heb de foto effe uit jouw topic gekopieerd. Not bad at all

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik wil graag bijdragen aan dit topic maar het lukt me niet. Paar weken geleden met een gezouten auto paar honderd km regen gereden en zelfs de velgen waren weer zilver ipv zwart.

Zag zondag op de Heizel wel nog een mooi voorbeeld van hoe ik het zou willen.

Comment

• Ik krijg die van mij ook nooit zo vuil.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• We zijn ondertussen twee dagen verder. Mijn nummerplaat is onleesbaar, en zelfs quasi onzichtbaar... Deze middag nog eens foto'tje maken - en proberen te posten.

Het is een tikkeltje schandalig aan het worden, een auto van amper een goede maand oud.
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Hoe kan dat? Het is toch pourdroog?
                                Rijden ook al veel gewassen auto's rond de laatste 10 zonnige dagen.

Comment

• Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Hoe kan dat? Het is toch pourdroog?
                                    Rijden ook al veel gewassen auto's rond de laatste 10 zonnige dagen.
                                    De snelwegen liggen niet overal poerdroog, zeker 's morgens niet.
                                    De meeste vetzakkerij is er bij gekomen op de mistige dagen van begin deze week.
                                    Vandaag is de eerste dag met een beetje zon, hier in WVL.

Comment

• Vandaag 'm dus gewassen, ttz laten wassen, het was veel te koud hier

Voor, tijdens en na,

Comment

• Zo net de nummerplaat proper gemaakt. De Waregemse politie vond het niet meer zo tof.

Comment

• En gelijk hebben ze.

Comment

Working...
                                          X