Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turbo opgeblazen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Zie hier de typische lease-rijder. Ik krijg het schijt van volk gelijk u. Zich de man voelen in een dikke bak van het bedrijf naar niks om kijken omdat het toch niet uw materiaal is en dan doen alsof ge ne autoliefhebber zijt ook. Wat doet gij eigenlijk op dit forum?
    ik kom hier enkel wa posten zodat gij diarree krijgt . Ik ben nl vertegenwoordiger van anti-schijt pillen en zo verdien ik dan weer geld aan jou
    maar om nen 318d (en soortgelijke modellen) een dikke bak te noemen...ik denk da ge nie veel van auto's kent dan

    Maar maak u niet niet zo druk jongen, de wereld loopt al vol met gefrustreerde mensen zoals jij. Beschouw de lease-rijders en hun 'dikke bakken' als proefkonijnen voor de auto industrie.
    Last edited by ; 27/01/2014, 08:21.

    Comment


    • #42
      wtf.. ^^

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
        Maar maak u niet niet zo druk jongen, de wereld loopt al vol met gefrustreerde mensen zoals jij. Beschouw de lease-rijders en hun 'dikke bakken' als proefkonijnen voor de auto industrie.
        Accelerated shelf life testing noemen ze dat zeker .

        Bwa, dat bestuurders met firmawagens minder zorg dragen voor hun wagens is iets typisch menselijk hoor: als je het gevoel hebt dat je er niet (of toch weinig) voor moet betalen doe je er gewoon minder moeite voor. Dat is iets dat je bij alle types mensen terug vindt en is uitvoerig psychologisch getest. (ondervindt men trouwens ook bij ontwikkelingshulp)

        Ik heb ook zelf met lease-bakken gereden, en die eerste maanden ben je blij dat je als 25-jarige snotneus ne BMW 320d onder uw kloten krijgt, maar je beschouwt dat snel als vanzelfsprekend. De laatste 6 jaar betaal ik m'n auto's weer zelf en dan doe je toch een (klein ) beetje meer moeite...
        Als je zelf niet in beide werelden zit/heb gezeten kan je dat niet beoordelen.


        Maar daarom kan je nog wel een auto-liefhebber zijn he: de auto die je zelf gebruikt is gewoon een praktische wagen meestal (gezin / werk / ..), maar je kan wel zot staan van bepaalde (sport)wagens bvb, die je niet kan kopen owv financiële of praktische redenen... is perfect verzoenbaar...

        Comment


        • #44
          "Als je zelf niet in beide werelden zit/heb gezeten kan je dat niet beoordelen", zelden zo'n bullshit gehoord.

          Het ging om het volgende "Ik trek altijd koud direct door in 1ste, 2de & 3de tot op de begrenzer omdat ik men auto niet leuk vindt" (of niet snel genoeg vindt, weet ik het)

          In welke "wereld" die mijnheer ook zit, ie mankeert iets, zoveel is duidelijk.

          Cheers

          B

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
            "Als je zelf niet in beide werelden zit/heb gezeten kan je dat niet beoordelen", zelden zo'n bullshit gehoord.

            In welke "wereld" die mijnheer ook zit, ie mankeert iets, zoveel is duidelijk.

            Cheers

            B
            Ah, het 'ik en samen met vele anderen, ben de standaard vd maatschappij type, en al wie daar van afwijkt, die mankeert iets'.

            maar als je graag binnen de lijntjes leeft, nooit de limieten aanraakt is dat voor mij prima hoor. Ik ben er alleszins van overtuigd dat jij niks mankeert en een aangenaam leventje leidt

            Comment


            • #46
              Hoe ge ook gaat proberen, gij gaat er toch altijd uitkomen als de achterlijke nar in dit verhaal hoor. Maar ge zijt tenminste gelukkig! Ik wou dat ik was zoals jij, leven op de "limieten" zoals je aanhaalt, met materiaal dat niet van U is onzorgvuldig omgaan...moet echt kicken zijn!
              Mijn Skoda

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                Hoe ge ook gaat proberen, gij gaat er toch altijd uitkomen als de achterlijke nar in dit verhaal hoor. Maar ge zijt tenminste gelukkig! Ik wou dat ik was zoals jij, leven op de "limieten" zoals je aanhaalt, met materiaal dat niet van U is onzorgvuldig omgaan...moet echt kicken zijn!
                oh, maar ik doe dat met m'n eigen materiaal ook hoor, http://www.autoforum.be/showthread.p...-N%FCrburgring
                zit intussen toch al een 10jaar in het zadel op circuits rond Europa, met wisselend succes.
                Rij nu met een in 2007 nieuw gekochte 600rr. Tbeestje heeft intussen net geen 20.000 circuitkms afgemaald, draait tijdens endurance races 90% vd tijd tussen 11.000 en 14.000tpm, en zowel blok als versnellingsbak doen het nog prima . Geloof me dat het materiaal echt niet gespaard wordt.

                Maar hou hou je gerust aan de limieten. Ik heb met jouw levensstijl helemaal geen problemen

                Grtjs van de nar

                Comment


                • #48
                  Mijn Skoda

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                    Beschouw de lease-rijders en hun 'dikke bakken' als proefkonijnen voor de auto industrie.
                    Waar is de 'vind ik leuk'-knop als je die nodig hebt ?
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                    Comment


                    • #50
                      [QUOTE=erik219;5264726]Bwa, dat bestuurders met firmawagens minder zorg dragen voor hun wagens is iets typisch menselijk hoor: als je het gevoel hebt dat je er niet (of toch weinig) voor moet betalen doe je er gewoon minder moeite voor. Dat is iets dat je bij alle types mensen terug vindt en is uitvoerig psychologisch getest. (ondervindt men trouwens ook bij ontwikkelingshulp)

                      Ik heb ook zelf met lease-bakken gereden, en die eerste maanden ben je blij dat je als 25-jarige snotneus ne BMW 320d onder uw kloten krijgt, maar je beschouwt dat snel als vanzelfsprekend. De laatste 6 jaar betaal ik m'n auto's weer zelf en dan doe je toch een (klein ) beetje meer moeite...
                      Als je zelf niet in beide werelden zit/heb gezeten kan je dat niet beoordelen.[QUOTE]

                      Ik zie het rond me ook genoeg: firma-wagen = vuilbak. Ik erger me er kapot aan. Van thuis kreeg ik de opvoeding mee dat je zorgt voor je materiaal, en voor dat van een ander, nog veel meer.
                      Je zit er ganser dagen in, je rekent er op voor je verplaatsingen, die wagen kan dan ook maar beter tiptop in orde zijn. En mecaniek zeer doen, omdat je niet graag met die wagen rijdt ?

                      Pa heeft jaren met bedrijfswagens gereden, en die werden onderhouden alsof het eigen wagens waren, ttz, ik mocht/moest die veertiendaags wassen, net als die van mijn ma, en twee keer per jaar simoniseren (Bert van WaxIT speelde toen nog met de matchboxen en later Testdrive op de Commodore, net als ik).
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                      Comment


                      • #51
                        Even On-Topic

                        Hier anders de perfecte uitleg, ik zou het niet beter kunnen uitleggen;

                        Comment


                        • #52
                          [QUOTE=A160;5264800][QUOTE=erik219;5264726]Bwa,.

                          Ik zie het rond me ook genoeg: firma-wagen = vuilbak. Ik erger me er kapot aan. Van thuis kreeg ik de opvoeding mee dat je zorgt voor je materiaal, en voor dat van een ander, nog veel meer.
                          Je zit er ganser dagen in, je rekent er op voor je verplaatsingen, die wagen kan dan ook maar beter tiptop in orde zijn. En mecaniek zeer doen, omdat je niet graag met die wagen rijdt ?

                          Pa heeft jaren met bedrijfswagens gereden, en die werden onderhouden alsof het eigen wagens waren, ttz, ik mocht/moest die veertiendaags wassen, net als die van mijn ma, en twee keer per jaar simoniseren (Bert van WaxIT speelde toen nog met de matchboxen en later Testdrive op de Commodore, net als ik).
                          Sorry voor de off topic (de laatste dan)
                          Zowel m'n vrouw haar wagen en m'n firmawagen worden elke week door mezelf gewassen (geen carwash ed). De velgens minstens 2 x per week. De vorige winter keek de buurvrouw raar op toen ik tijdens het sneeuwde m'n ruiten begon te kuisen (ja ik ben een nar ).
                          het 'afraggen' vd motor heeft ook een voorgeschiedenis : van het werk mogen we momenteel niet meer met motoren van meer dan 150pk rijden..daar er vroeger niet naar werd omgekeken. Plezier alom in vroegere tijden dus. Misschien begrijp je nu beter de frustratie van me (en m'n collega's) die dagdagelijks Europa doorsjezen met de (voor ons dan) tragere 112-136 pk motoren..

                          Comment


                          • #53
                            ik heb jaren firmawagens gereden en ik trok er alles behalve zot mee door.
                            men kangoo verbruikte slechts 4,2liter, men geladen megane break verbruikte 4,3liter.

                            ik heb 11 firmawagens gehad op 7-8jaar tijd (geen enkele kapot gereden). wassen deed ik ook niet, die auto was binnen het jaar al vervangen door de hoge km's, dus tegen dat die vuil was, werd die vervangen (deed toch vlot 3000-3500km/week).
                            ik ben absoluut 200% anti renault en toch reed ik er niet als een gek mee om die maar kapot te krijgen. welk merk het ook is, dan verdienen ze niet. ik heb respect voor de techniek die erin zit, wie het ook ontworp.

                            Comment


                            • #54
                              Ik poets mijn auto ook regelmatig, en rij niet zot als die koud staat.

                              Maar als er plaats is op de duitse autobahn, dan durf ik toch wel eens een tijdje planken.
                              Ik deed dad vroeger ook met mijn eigen autos, maar die waren niet zo snel.

                              Ben ik nu ook een ragger?

                              Comment


                              • #55
                                Frustratie werk je af op je baas, of ga betogen in Brussel. Dankzij hen zitten we nu allemaal in zogezegde zuinige, groene wagens met een muësli-motor.

                                Je motor pijnigen gaat hier heus niks aan veranderen. Integendeel, als je baas merkt dat de herstellingskosten zwaar de pan uit beginnen te swingen, dan gaat hij misschien nog downgraden,...
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                  Zowel m'n vrouw haar wagen en m'n firmawagen worden elke week door mezelf gewassen...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                  De velgens minstens 2 x per week...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                  De vorige winter keek de buurvrouw raar op toen ik tijdens het sneeuwde m'n ruiten begon te kuisen...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                  Het 'afraggen' vd motor heeft ook een voorgeschiedenis : van het werk mogen we...
                                  Voorspelbaar...ik herhaal;

                                  Oorspronkelijk geplaatst door TooTall
                                  Hoe ge ook gaat proberen, gij gaat er toch altijd uitkomen als...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                  Misschien begrijp je nu beter de frustratie van me (en m'n collega's) die dagdagelijks Europa doorsjezen met de (voor ons dan) tragere 112-136 pk motoren.
                                  Volgens U is het mishandelen van een auto die niet van U is de schuld van de regering, en van uw baas, en van de bakker die niet open is, en van de buurman die zijn gras maait om zondag, en van de wegen die slecht zijn, en van het weer dat te koud is, van uw frustratie dat ge geen dikkere motor moogt kiezen,...

                                  Kortom, uw "frustratie" is de schuld van iedereen, behalve dan van de 0,0 die achter het stuur zit...dat is uw ingesteldheid...uiterlijk vertoon (wel altijd mooi gewassen!!) maar voor de rest nougabollen.

                                  En voor de duidelijkheid, uw vergelijking tussen uw laatste firmaslachtoffers (allemaal kleinere diesels zo te zien?) en uw hoogtoerige 600RR of uw circuitcar gaat niet op...appelen en peren, zowel qua doel als qua motorisatie.
                                  Last edited by TooTall; 28/01/2014, 11:01.
                                  Mijn Skoda

                                  Comment


                                  • #57
                                    amai, er wordt hier precies ne kleine mishandeld...

                                    't is maar een turbo die slaag krijgt...
                                    www.peugeotforum.be

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      amai, er wordt hier precies ne kleine mishandeld...

                                      't is maar een turbo die slaag krijgt...
                                      De term 'heilige koe' voor een auto wordt nu wel duidelijk

                                      Comment


                                      • #59
                                        Ons auto's zijn dan ook "oos kinnekes" he
                                        Mijn Skoda

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                          Ons auto's zijn dan ook "oos kinnekes" he
                                          + 1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X