Oorspronkelijk geplaatst door Skitso
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Woonboot: iemand ervaring?
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Kan je zo'n boot inbrengen, net als immo? Wat met de waarde op termijn van zo'n boot, even waardevast als een baksteen?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKan je zo'n boot inbrengen, net als immo? Wat met de waarde op termijn van zo'n boot, even waardevast als een baksteen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWij gaan onze eerste boot ombouwen tot woonboot met containers. Wordt heel mooi. :thumbsup:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenZal allemaal een beetje afhangen van de zondvloed of niet
Comment
-
Gisteren las ik in het vakblad van het AINB een reportage over een woonboot: http://woonbootvanhetjaar.nl/de-winnaar-2015/
Schitterend project....Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Niet echt een boot meer he2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWij gaan onze eerste boot ombouwen tot woonboot met containers. Wordt heel mooi. :thumbsup:
uw levensmotto !
Comment
-
Ik heb hier in Gits trouwens gezien wat jullie kunnen ;-)
@Tomski: Inderdaad akkoord dat de traditionele bootvorm er niet echt meer inzit. Maar dat zie je bij woningen vandaag de dag ook.Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Ok sorry ben effe niet online geweest...
Euhm we betalen niets af, hebben het schip kunnen kopen met onze spaarcenten...
Hypothecaire leningen zijn idd mogelijk, indien je er een zoekt ga je best eens luisteren bij bnp paribas fortis, ze hebben een eigen yachting afdeling waar je een lening kan aangaan...
Indien iemand interesse heeft, de onze ligt te koopniet omdat we weg willen maar eerder omwille van werk en huisdieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten350 euro kosten per maand he, hoeveel betaal je af aan de boot zelf? Dan pas kan je vergelijken met een app.
Het gaat hem over wat je betaald per maand, dus €350...
Hoeveel betaal je zelf af aan enkel de lening? Tel het er bij en je weet wat het zou kosten..
Mijn punt was eerder dat je voor €350 per maand goedkoop leeft...
In de berekening zitten ook 2 gsm abbonementen, ongelimiteerd internet,...
Je kan hier zo ver in gaan als je wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenGisteren las ik in het vakblad van het AINB een reportage over een woonboot: http://woonbootvanhetjaar.nl/de-winnaar-2015/
Schitterend project....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitso Bekijk BerichtenOk sorry ben effe niet online geweest...
Euhm we betalen niets af, hebben het schip kunnen kopen met onze spaarcenten...
Hypothecaire leningen zijn idd mogelijk, indien je er een zoekt ga je best eens luisteren bij bnp paribas fortis, ze hebben een eigen yachting afdeling waar je een lening kan aangaan...
Indien iemand interesse heeft, de onze ligt te koopniet omdat we weg willen maar eerder omwille van werk en huisdieren
Zit zelf met lening voor woonboot bij bnp en was toen en nu nog altijd niet mogelijk, heb wel een persoonlijke lening aan een goed tarief gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk BerichtenZit zelf met lening voor woonboot bij bnp en was toen en nu nog altijd niet mogelijk, heb wel een persoonlijke lening aan een goed tarief gekregen.
Het kan sinds begin van 2016 ergens.
Andere banken doen het ook in België, kwestie van uitgebreid te zoeken.
In NL kan het al jaren, moest je het zien zitten kan je altijd een lening aangaan bij onze noorderburen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitso Bekijk BerichtenNochtans kan je naar de yachting afdeling bellen die samemwerkt met fortis, via hen zou het wel lukken,
Het kan sinds begin van 2016 ergens.
Andere banken doen het ook in België, kwestie van uitgebreid te zoeken.
In NL kan het al jaren, moest je het zien zitten kan je altijd een lening aangaan bij onze noorderburen.
en ik had al een lening die niet herberekend kon worden.
Comment
Comment