Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het bandentopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Een lange levensduur

Zolang ge er rustig mee rijdt ist niks, maar als het wat sportiever wordt ist rap gedaan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nu ja, denk niet dat die mannen van TA een rijstijl hebben die wat in de buurt komt van u, of zelfs mij

Comment

Yokohama advan sport v15 had ik op de R gestoken, heb er maar weinig mee gereden tot de verkoop maar enorm veel grip, slijtage kan ik niet zeggen(wegens te weinig km)
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

We hebben 'geluk'. De wind komt vanaf morgen uit 't noorden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Nog eens van onder het stof halen, voor de geïnteresseerden;

Volgende worden bij mij sowieso de Vredestein Ultrac Vorti.
          Ik heb die vortis had op mijn c220, deftige band!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
            Ik heb die vortis had op mijn c220, deftige band!
            Een uitgebreidere mening is altijd welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Ale man, en da's al sinds 2003 illegaal verklaard, goed bezig!
              Moet daar een hel zijn nu denk ik.

Comment

comfortabel

Comment

Ale man, en da's al sinds 2003 illegaal verklaard, goed bezig!
                  Moet daar een hel zijn nu denk ik.
                  Triestig. Is het werk van lokale maffia. Vooral Italiaanse bedrijfjes worden er rijk van. Onze banden worden naar Italië verstuurd, zij trekken de recyclagepremie op, dumpen de banden op illegale stortplaatsen (tussen de velden), steken die in brand, akkeren alles om, kweken er groenten op, groenten worden ingevoerd door ons.
                  Conclusie: wij betalen voor onze gebruikte banden om ze daarna terug te mogen "consumeren"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                    comfortabel

Er is al een upgrade onderweg ondertussen . De nieuwe driehoekige wielen hebben 1 bots minder per toer.
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Een uitgebreidere mening is altijd welkom
                      Paste goed bij de wagen, weinig lawaai en bij sportiever rijden goede grip. Zag er dan ook nog ferm uit ook. Slijtvast kan ik niet beoordelen, heb er maar 5000km mee gedaan en wagen verkocht.

Comment

Mijn ervaring:
                        Bridgstone potenza
                        Op BMW 125d 218pk
                        Zeer tevreden 35000 km's mee gereden en waren nog niet versleten
                        Op megane RS 265pk
                        15000 km mee gereden en vooraan op! Moeite met vermogen vooral onder de 7 graden
                        Raar want vond ze goed onder de BMW?
                        Nu michelin pilot supersport
                        Maken minder lawaai, grip is beter ook onder de 7 graden en rijcomfort is ook beter.
                        Na 5000 km kan ik nog niet veel zeggen over slijtage, maar lijkt mij minder

Comment

Potenzas op de cupra 10000km en op geen kl grip, niks waard. Conclusie ze sucken op een fwd met vermogen.

Comment

Daarnet twee nieuwe zomerbanden gaan bestellen zodat ik eindelijk mijn winterwielen kan opbergen.
                            Twee Michelin Pilot Sport 4 zullen Vredestein Vorti (waar ik zeer tevreden over ben) op de achteras vervangen. Na een heel lange periode van Toyo en Vredesteins ben ik toch wel benieuwd naar Michelin.

Comment

Zou top moeten zijn.

Comment

Hier even melden.
                                We hebben tot hiertoe met onze Vredestein Ultrac Vorti's 255/45/19 104Y 70615km afgelegd.
                                Schitterende band, zéér geluidsarm, veel grip op het droge, iets minder bij nat wegdek (is nu beter te voelen) én duurzaam dus.
                                Eén van de dagen eens een nieuw stel bestellen bij mijn lokale bandenmarchant.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Op men Seat Leon FR heb ik Vredestein Ultrac Vorti liggen, goede grip en weinig slijtage(45000km)
                                  Op men Renault Clio3 RS Yokohama advan neova ad 08R, super goede grip, maar denk dat 10000km het maximum gaat zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                    Potenzas op de cupra 10000km en op geen kl grip, niks waard. Conclusie ze sucken op een fwd met vermogen.
                                    Dat is overdreven.

Comment

Nee echt niet, alle cupra rijders spreken u tegen (cupra forums) ze zijn echt slecht voor het aanzetten het rijden zelf en bochtwerk valt goed mee, maar kickdown rechtdoor is spinnen/bokken/hoppen enz.

Comment

Ik zoek 175 65 13
                                        -goedkoop
                                        -goed in regen
                                        -weinig slijtage (heel veel onderstuur dus niet zo evident)

Unroyal rainexpert?

Ik zit nu met norauto ,was €75 voor 4* 6mm profiel en velg.
                                        Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                                        X