In plaats van subsidies te geven voor van alles en nog wat, zou ik, als ik opkom, iedereen een TV in de slaapkamer beloven. Gratis!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmars van diesels gestopt
Collapse
X
-
Grappig dat bericht over meer elektrische wagens. Hoogstwaarschijnlijk het merendeel gekocht door KMO's en zelfstandigen. Hoge aftrek erbij.
Neem nu eens een veelrijder die graag een potente motor heeft. Hij neemt een audi A6 en moet dan kiezen tussen een 3 liter benzine of 3 liter diesel. Als je zoveel km's rijdt, blijft diesel altijd te beste keuze. Voor het kleine verschil in prestaties moet je het al niet meer doen.
Nu wordt diesel verketterd, maar verwacht je er maar aan dat ze over X aantal tijd benzine ook weer zullen verketteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn zou je dat verschil voelen bij een moderne auto, 95 of 98?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenBij de MPS heb ik weinig keus, daar moet 98 in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenhoeveel km/jaar zwartpaard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat is MPS? Ik heb de keuze, dus 98 indoen is weggesmeten geld eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat is MPS? Ik heb de keuze, dus 98 indoen is weggesmeten geld eigenlijk?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenT is een 1600 turbo benzine met directe injectie, 200pk. Hangt stickertje in van 95 en 98 octaan. Zou hij dan echt minder goed gaan op 95?
Comment
Comment