Neeje zo ne Kangoo op elektriek
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmars van diesels gestopt
Collapse
X
-
Diene is me net iets te traag... 0-100 in 17 seconden of zo2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenTe snel voor u?
net zoals ik niet kan tegen mensen die me inhalen, mensen die de snelheid rijden die ze mogen, en mensen die hun pinkers gebruiken2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAfschaffen die voorbeeldige chauffeurs
bijgevolg is 82% te wijten aan nuchtere idioten2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHaha... dan moet ik beginnen drinken lolST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEn nooit meer slapen. Meeste mensen sterven in hun bed!!
Comment
-
ik pleit voor microgolfbedden! 8u slaap in 4 minuten2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Aantal ingeschreven diesels op laagste niveau sinds 1998
Van de nieuwe personenauto’s die vorig jaar in België ingeschreven werden, had een kleine 52 procent een dieselmotor. Een jaar eerder was dat nog bijna 60 procent. 2016 werd gekenmerkt door een opmerkelijke opgang van het aandeel benzinewagens: van 38,8 procent in 2015 naar 44,1 procent in 2016.
Het percentage dieselwagens daalt onafgebroken sinds 2010, toen het nog op 76 procent lag. Als de trend zich even sterk doorzet zullen er volgend jaar meer benzinewagens dan diesels worden verkocht.
Het percentage nieuwe auto’s met een andere aandrijving dan een diesel- of benzinemotor steeg van 2,3 procent in 2015 tot 3,9 procent vorig jaar. Er werden in België in 2016 in totaal 2.055 nieuwe elektrische wagens ingeschreven, waar dat er een jaar eerder 1.360 waren. Vlaanderen was goed voor 1.529 inschrijvingen van nieuwe elektrische wagens vorig jaar, Brussel voor 342 en Wallonië voor 184.
Ook het aantal nieuwe wagens op aardgas kende een forse toename, van 656 in 2015 naar 2.138 vorig jaar. Het grootste deel daarvan was opnieuw voor rekening van Vlaanderen (2.007), met zeer grote achterstand gevolgd door Wallonië (78 ) en Brussel (53). Het aantal aardgaswagens op onze wegen is daardoor verdubbeld.
febiac.beLast edited by Löwe; 13/01/2017, 16:11.
Comment
-
tijd om de benzinewagen hoger te taxeren !!!
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtentijd om de benzinewagen hoger te taxeren !!!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
kan niet zijn hé, massaal stoppen met diesels kopen en taxen ontwijken!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
België is kampioen in het verkeerd inschatten van de toekomst... eerst diesel promoten, dan beseffen dat benzine (misschien) niet slechter is voor vele gebruikers, en nu alles op electriciteit zetten alhoewel er nooit genoeg stroom kan geproduceerd worden om alle wagens te voeden... En de goedgelovige Belg draait als een windwijzer naargelang de kreten van onze politiekers die niet beter weten ! Recent voorbeeld ? Wij gingen hier aan zee twee dagen geleden verzuipen in zeewater, maar nu mogen 30.000 zandzakken geruimd worden ;-))
Comment
-
Gestopt, neen, alleen staan er nu parkings vol met 2de hands diesels waar de garagisten niet van af raken.
Nu nog even wachten tot de markt van 2de hands diesels helemaal instort en er daar dan een hele hoop terug ingeschreven worden, wat is dan het resultaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenja, stoppen met kweken is een oplossing, maar zal niet direct effect hebben.
Een agressievere vorm van ebola zou ook kunnen helpen :-)
ebola geent op kanker DNA? dat komt me bekend voor...Last edited by Unterschlagen; 14/01/2017, 18:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk BerichtenEigen auto's zullen voor steeds minder mensen interessant worden. Niet onbetaalbaar denk ik, maar zeker niet interessanter dan bus/trein/fiets/brommer en nu en dan taxi.
En het openbaar vervoer gaat er niet op vooruit, in tegendeel, de laatste jaren is het er alleen maar op achteruit gegaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenBelgië is kampioen in het verkeerd inschatten van de toekomst... eerst diesel promoten, dan beseffen dat benzine (misschien) niet slechter is voor vele gebruikers, en nu alles op electriciteit zetten alhoewel er nooit genoeg stroom kan geproduceerd worden om alle wagens te voeden... En de goedgelovige Belg draait als een windwijzer naargelang de kreten van onze politiekers die niet beter weten ! Recent voorbeeld ? Wij gingen hier aan zee twee dagen geleden verzuipen in zeewater, maar nu mogen 30.000 zandzakken geruimd worden ;-))
Er is inderdaad niet genoeg stroom om iedereen elektrisch te laten rijden, elektrisch rijden is dan ook maar één van de mogelijkheden waar aan gedacht moet worden voor de toekomst. Een elektrische wagen kan je best combineren met zonnepanelen op je dak.
En wat die storm betreft, was het beter het omgekeerde geweest misschien? Met zo een zaken kan je best je voorzorgen nemen en dat het uiteindelijk toch minder erg is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
- Likes 1
Comment
Comment