Oorspronkelijk geplaatst door ksirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke dashcam raden jullie me aan.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mark43 Bekijk BerichtenHet zal best een uitstekende camera zijn (mag ook wel voor dat geld) maar:
1: ik wil geen dual camera, het gaat mij om de voorzijde van de auto
2. €349,95 vind ik te duur voor een camera, het zijn geen beelden voor op nationale tv of zo :-) Het prijsverschil met de Mini 0801 met GPS (€95) is dan ook wel erg groot
Verder is het inderdaad duidelijk dat ge heel graag reclame maakt voor uw website Je hebt nog geen enkele post gedaan zonder een link naar jouw Mini 0801.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thaenzy Bekijk BerichtenVerder is het inderdaad duidelijk dat ge heel graag reclame maakt voor uw website Je hebt nog geen enkele post gedaan zonder een link naar jouw Mini 0801.
Comment
-
Ik was eerst om de Mini 0801 te vernoemen. Maar voor dual heb je er dus twee nodig. En zoals vernoemd, goede ervaring met blackvue én discreet, en met deftige garantie en service is dat op de langere duur waarschijnlijk geen duurkoop, eerder omgekeerd...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mark43 Bekijk BerichtenAls het mijn webshop was geweest had ik jullie niet om advies en ervaringen hoeven te vragen. Helaas, het is niet mijn shop en ik heb er verder ook niets mee te maken. Overigens excuses voor de links, ik ben geen vaste forumposter en dacht dat dit duidelijker was voor iedereen. Het is zeker niet mijn doel om reclame te maken. (Ik zal niet meer onnodig linken in nieuwe posts)
Comment
-
probeer het eerst is met een goedkoop gevalleke, gaat dat goed kunde altijd nog investeren in iets duurder en zet ge dat goedkoop gevalleke naar de achteruit en sluit ge die daar aan op de 12v in de koffer.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mark43 Bekijk BerichtenAls het mijn webshop was geweest had ik jullie niet om advies en ervaringen hoeven te vragen. Helaas, het is niet mijn shop en ik heb er verder ook niets mee te maken. Overigens excuses voor de links, ik ben geen vaste forumposter en dacht dat dit duidelijker was voor iedereen. Het is zeker niet mijn doel om reclame te maken. (Ik zal niet meer onnodig linken in nieuwe posts)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mark43 Bekijk BerichtenNee, wel dezelfde voornaam dus :-)
Comment
-
Zou dit goed gerief zijn? Zie ook dat het een ingebouwde accu heeft? Wel handig, maar hoe lang zou die mee gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thaenzy Bekijk BerichtenBlackVue heeft zeker goede dashcams! Ingebouwde accu dient enkel om de laatste opname correct af te sluiten wanneer de stroomkabel uitgetrokken wordt. Verwaarloosbaar dus :-)
(wel serieus prijsverschil met onze website hé )
Inderdaad een mooi verschil, denk dat ik hem inderdaad bij jullie zal bestellen als ik voor dat model kies. Maar zie dat de service goed is hé, anders weet gans het forum het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenOei, dan moet ik er eens over nadenken om die kabel proper weg te werken, want ik haat het als ik kabels zie
Inderdaad een mooi verschil, denk dat ik hem inderdaad bij jullie zal bestellen als ik voor dat model kies. Maar zie dat de service goed is hé, anders weet gans het forum het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarvoor dient die Power Magic Pro waarover ik het al had net.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIk was eerst om de Mini 0801 te vernoemen.
Bij alle reviews lees je wel dat de firmware van de mini's nog niet op punt staat.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDie is speciaal voor de BV ontwikkelt dus weet niet of die met andere toestellen ook zo goed overweg kan.Last edited by knight-rider; 02/04/2014, 21:48.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is toch gewoon een toestel dat de verbinding met de accu afsluit wanneer de spanning te laag word, zie niet is waat dat te maken heeft met het toestel dat er aan de ander kant aan hangt.
Geef Power Magic Pro in en je krijgt altijd de link met BV en dat ze daar voor ontwikkelt zijn.
Al die toestelletjes werken met andere voltages heb ik al opgemerkt.
Staat bij sommigen expliciet vermeld welke power adapters, kabels en zo er gebruikt mogen worden en welke niet.den borre
Int3x0r
Comment
-
Power Magic Pro is gewoon een product van de makers van de Black Vue, en natuurlijk gaan ze die promoten samen met hun eigen dashcams.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk zie dat nergens staan.Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten...
Niet bij de aanbevolen lijst, maar zelf vind ik discretie belangrijk en dan lijkt deze erg interessant, zie dat je eentje met goede firmware koopt: http://dashcamtalk.com/mini-0801/ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment