Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke dashcam raden jullie me aan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
    5e post in dit topic:

Mijn blackvues werken anders al, wat is dat, 2 jaar+ sans problemès
    Deze kunnen soms heel warm worden heb ik op verschillende forums gelezen.
    Heb jij dit al opgemerkt?
    Mijn Mio zijn batterij capaciteit was fel verminderd en is onder garantie gerepareerd.
    Krijg ik hem terug met slecht beeld en volgens mij zit er geen batterij meer in.
    Heeft al enkele uren aan de lader gehangen en als je hem er af haalt valt hij meteen uit, ook het batterij icoontje is verdwenen.
    Er stond wel een uur aan filmpjes op van de vrouw die hem "gemaakt" heeft en van de koffie pauze die ze daar hadden.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ja de mijne, de dr400g mk1 is bekend voor overhitten maar kheb daar nog geen last van gehad. Misschien hangen ze ietsje koeler? Anders boor ik wel een paar extra koelgaatjes
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Je kijkt in je handleiding hoeveel je cam verbruikt , je kijkt hoeveel Amps je batterij heeft en je weet direkt of je bat het gaat trekken of niet ,
        Het zou me sterk verwonderen moest hier al iemand deze panne gehad hebben ?

Comment

Ik overweeg om een dashcam aan te schaffen.
          ik zou er wel graag eentje hebben met een parkeerfunctie en fatsoenlijk beeld,ook 's nachts.
          Iemand ervaring en suggesties...???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
            Ik overweeg om een dashcam aan te schaffen.
            ik zou er wel graag eentje hebben met een parkeerfunctie en fatsoenlijk beeld,ook 's nachts.
            Iemand ervaring en suggesties...???
            Voor parkeefunctie en 's nachts week ik een goeie. Bomma als overbuur! Die zien en horen alles.

Ben ook aan het rondzien voor dashcam maar zie door de bomen het bos niet meer. Vooral belangrijk dat beeldkwaliteit wat goed is en eventueel vooraan+achrer. De rest maakt niet zoveel uit qua parkeer functie oid.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

ik heb sinds een maand deze:https://www.allcam.be/dashcam-gs90a
              beeld is duidelijk, nummerplaten zijn goed leesbaar, kwaliteit van de beelden 's nachts is ook goed
              collega heeft deze:https://www.allcam.be/dashcam-y900 beeldkwaliteit is ietsje minder(nummerplaten zijn enkel leesbaar als auto dichterbij is tov de camera die ik heb)
              daarvoor heb ik deze:https://www.allcam.be/dashcam-h198 gehad, nummerplaten waren niet leesbaar maar beelden waren voldoende duidelijk bij ongeval(https://www.youtube.com/watch?v=kuoXbfr_9mE) 150000km meegegaan
              daarna deze gehad:https://www.allcam.be/dashcam-at300 kwaliteit was niet beter dan de vorige en was ook sneller kapot(30.000km, ik denk kapot door de hittegolf in augustus of september)
              Last edited by Philken; 20/10/2016, 21:11.
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ikzelf heb sinds kort een Viofo A119 (incl. GPS). Heeft mij 80 EUR gekost.

Erg tevreden van, en de kwaliteit mag er zeker wezen:

Last edited by ; 20/10/2016, 21:21.

Comment

En van overdag:

Comment

ziet er ook goed uit, waar gekocht?
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                      ziet er ook goed uit, waar gekocht?
                      Via deze eBay seller.

Comment

Persoonlijk ben ik wel zeer tevrede van de blackvue met de camera voor en achter

Maar die zijn niet goedkoop en schijnen niet de beste beeld kwaliteit te hebben
                        Maar de mijne gaat nu al een paar jaar mee zonder enige problemen, en de parkeerstand en de vele instelingen en de bijhorend app vind ik echt goed en duidelijk.
                        Hier een paar voorbeelden

Weet wel mijne is een ouder model en de nieuwe zou beter beeld hebben

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Ik ga voor deze https://waylens.com/

Comment

Ik ben altijd heel tevreden geweest van mijn huidige dashcam (iroad ione-3300ch).
                            Maar aangezien ik nu aan het zien ben voor een andere auto, toch maar wat rondkijken voor een nieuwe dashcam voor in die auto.
                            Heb eigenlijk maar één belangrijke eis en dat is dat het met 2 camera's moet zijn zoals mijn huidige.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ik ben altijd heel tevreden geweest van mijn huidige dashcam (iroad ione-3300ch).
                              Maar aangezien ik nu aan het zien ben voor een andere auto, toch maar wat rondkijken voor een nieuwe dashcam voor in die auto.
                              Heb eigenlijk maar één belangrijke eis en dat is dat het met 2 camera's moet zijn zoals mijn huidige.
                              Blackcam BCH-1000 Hybrid full hd. (32gb incl. gps)

Comment

Die front camera is nogal groot.
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Eigenlijk moeten We een lastenboek opstellen:

Autonoom kunnen werken (sensoren, parking)
                                  voor en achteraan
                                  discreet
                                  kwalitatief goed (levensduur)
                                  batterij gemakkelijk,te vervangen
                                  prijs-kwaliteit
                                  geheugen uitwisselbaar
                                  knopje om evenementen tot 10 min voordien vast te leggen.

dit zou het voor mij zijn...

Comment

op mijn blackvue zit een G-meter die bij hevige schokken (hoe hevig kan je trouwens zelf vaststellen) direct een aparte file aanmaakt met een aantal minuten voor en een aantal minuten na de schok. Zit SD kaart in, WIFI als je de beelden liever direct op je smart phone wil zien, heel discreet want enkel een klein buisje net onder je achteruitrijspiegel. Nadeel is dat ze vrij duur zijn in aankoop, maar tot hiertoe werkt alles feilloos (bijna 2 jaar al ondertussen).
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      op mijn blackvue zit een G-meter die bij hevige schokken (hoe hevig kan je trouwens zelf vaststellen) direct een aparte file aanmaakt met een aantal minuten voor en een aantal minuten na de schok. Zit SD kaart in, WIFI als je de beelden liever direct op je smart phone wil zien, heel discreet want enkel een klein buisje net onder je achteruitrijspiegel. Nadeel is dat ze vrij duur zijn in aankoop, maar tot hiertoe werkt alles feilloos (bijna 2 jaar al ondertussen).
                                      Zou er een systeem bestaan dat bij parkingbewaking een foto naar gsm of andere wordt verstuurd...
                                      Als ze hem stelen heb je nog niets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Ik ga voor deze https://waylens.com/
                                        Damn...
                                        Maar die kabel weer...of zou ie lang genoeg autonoom kunnen werken?
                                        Niet echt goedkoop te noemen. Misschien nog wat taksen bij ook nog?
                                        Last edited by Metaxa; 03/11/2016, 14:55.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Kabels heb ik bij mijn huidige ook allemaal zelf weggewerkt, dat is niet zo een groot probleem.

Ik was net een op allcam.be aan het kijken, die hebben ook heel wat camera's waaronder verschillende dual cams (ook camera voor achteraan).
                                          Ook coolblue heeft blijkbaar wel heel wat keuze.

Comment

Working...
                                          X