Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaathouder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaathouder

Ben op zoek naar een mooie en degelijke nummerplaathouder.

Ik vind enkel lelijke zwarte plastic of opzichtige verchroomde metalen exemplaren. En die wil ik beslist niet!

Een aluminium uitvoering zoals ik die gebruikte voor de kleine nummerplaten lijkt niet te vinden. Tenzij in Nederland maar dan zonder schroefbevestiging voor de plaat.

Wie geeft raad?
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Ik heb in de auto5 een 'onzichtbare houder' gekocht.

Niet meteen duidelijke foto maar heb niet meteen een andere. Is geen rand aan.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

ik heb ook een onzichtbare, cadeautje van wax-it. Hebben ze ook bij Auto5, 7 euro, ofzo.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Idem hier, ook een onzichtbare

Comment

Ik ook eentje zonder boord of kader.
          Welke regio of provincie woon je ?

Comment

maar ik vind dat bij die onzichtbare zo vreemd dat die precies zweven...ik zou dan liever de plaat rechtstreeks op het metaal schroeven of mss met TEC7 vastplakken maar omdat er weer af te krijgen is het geen pretje.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Schuur die van de garage af en spuit ze in je gewenste kleur.....

Mijn houder was ook met "reclame-en-alles-erop" en die heb ik helemaal afgeslist , spuiten zou ooit nog eens moeten gebeuren ....ware het niet dat de houder nu lichtgrijs is van zichzelf.

De 2 gaten die origineel zijn om achteraan die houder op z'n plaats te houden vond ik persoonlijk nogal onhandig omdat de koffer van mijn wagen redelijk "bol" is en de plaat mét houder gaapte dan open aan de zijkanten.
              Ik heb zelf 4 gaten bijgeboord in m'n koffer en er een soort van klinknagel( met M4 draad in vanbinnen ) ingemaakt op de plaats van de 4 schroeven en nu sluit de plaat mét houder 100% aan op mijn kofferklep .

Ter info :

Eerst dus de houder met 2 boutjes aan de koffer vastmaken , vervolgens de 4 gaten aftekenen , demonteren van de houder , gaten boren en voorzien van zo'n speciale klinknagel , plaathouder terug vast met de 2 schroeven en tenslotte terug de plaat én houder aan de kofferklep bevestigen.

Comment

Op m'n W123 had ik zo'n mooie alu plaathouder, met smalle randen aan elke kant, ipv zo'n (lelijke) brede dikke rand onderaan en de rest smal.. Kostte 20 eur bij de Supra Bazar... Wou ze in feite houden, maar bij verkoop (omdat ze mijn platen nog gebruikten voor keuring) hing ze nog op de auto.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik heb de onzichtbare nummerplaathouder van WAX-IT. Die zweeft inderdaad een beetje maar vind het een leuk effectje

Garage:

WAX-IT:

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

ik heb er ene, niet de mooiste maar de schroeven van de plaat zitten verborgen (achter een stuk zwart plastiek :-( ) gewoon gekregen van de garage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      ik heb er ene, niet de mooiste maar de schroeven van de plaat zitten verborgen (achter een stuk zwart plastiek :-( ) gewoon gekregen van de garage
                      Vanvoor op de wagen zijn het bij mij 2 blauwe dopjes en 2 witte die de schroeven verbergen, achteraan hebben ze precies niet veel moeite gedaan
                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                        ............ achteraan hebben ze precies niet veel moeite gedaan
                        Er zijn zelfs garages die bij een nieuwe wagen geen moeite doen om een nrplaathouder te plaatsen en dan boren ze gewoon 2 gaten extra door de carrosserie en zetten de plaat rechtstreeks vast

Moest het kunnen , ik had graag een nrplaat die je niet mee moet poetsen , maar 1tje die je ergens binnenin je koffer kan schroeven/bevestigen en dat je ze dan kan zien via een stuk doorzichtig plexiglas oid zodat je ze niet voelt als je de auto wast. ( kan ze ook niet gestolen worden )

Heb een tijdje geleden nog een Honda Civic gezien die dit had gedaan met de ............motorkap , je zag de motor liggen etcetera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                          Er zijn zelfs garages die bij een nieuwe wagen geen moeite doen om een nrplaathouder te plaatsen en dan boren ze gewoon 2 gaten extra door de carrosserie en zetten de plaat rechtstreeks vast

Moest het kunnen , ik had graag een nrplaat die je niet mee moet poetsen , maar 1tje die je ergens binnenin je koffer kan schroeven/bevestigen en dat je ze dan kan zien via een stuk doorzichtig plexiglas oid zodat je ze niet voelt als je de auto wast. ( kan ze ook niet gestolen worden )

Heb een tijdje geleden nog een Honda Civic gezien die dit had gedaan met de ............motorkap , je zag de motor liggen etcetera
                          Bij de Citroën SM was dit zo:

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Op m'n W123 had ik zo'n mooie alu plaathouder, met smalle randen aan elke kant, ipv zo'n (lelijke) brede dikke rand onderaan en de rest smal.. Kostte 20 eur bij de Supra Bazar... Wou ze in feite houden, maar bij verkoop (omdat ze mijn platen nog gebruikten voor keuring) hing ze nog op de auto.
                            Dat is dan wat ik zoek denk ik. Had al zo'n vermoeden dat de Suprabazar de plaats zou zijn waar ik heen moest! Thanks!

Die onzichtbare houders vind ik wel leuk zoals op de Polo hierboven maar als ze op een achterklep hangen dan wordt je bij het openen toch weer steeds geconfronteerd met dat inferieure plastic.

Comment

Inderdaad min of meer wat ik zocht. Zo goed als onzichtbare houder uit inox.
                              €8 @Suprabazar

Comment

moet ik ook hebben, waar is dat suprabazar?

Comment

Lovendegem
                                  Gullegem
                                  Harelbeke
                                  Hulste
                                  Tielt

Comment

allemaal veel te ver zal eens bij Euroshop in Sint Niklaas kijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Veel auto's hadden vroeger hun nummerplaat achter een plexy kader hé
                                      Maar het is nu verboden door wet.
                                      De nummerplaten mogen niet "achter" iets staan.
                                      2014 Porsche Boxster 981
                                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Inderdaad min of meer wat ik zocht. Zo goed als onzichtbare houder uit inox.
                                        €8 @Suprabazar
                                        Inox? Volgens mij is dat gewoon zilvergrijs gespoten ijzer hoor
                                        2014 Porsche Boxster 981
                                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                        X