Alles is beter dan de afzichtelijke nummerplaathouders die de meeste garages/autohandelaars hanteren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nummerplaathouder
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenAlles is beter dan de afzichtelijke nummerplaathouders die de meeste garages/autohandelaars hanteren.
Dit gaat er bij mij ook direct af.
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenIk zie het probleem niet? Ik heb er absoluut geen probleem mee om met reclame van mijn garagist rond te rijden, ik ben er dan ook vree content van.
In mijn ogen, hoe 'cleaner' de achterkant van de wagen hoe mooier. Dus liefst zo'n klein mogelijke plaat (maar dat heb je niet altijd zelf te kiezen) en al zeker geen reclame!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten+100
Hier ook alle mogelijke cijfers/letters/uitvoering eraf en zelfs alle stickers die ze op de voor-en achterraam kleven ( eco2 , ELF , ....)
Dat ze maar snel die plakletters/cijfers in de optielijst zetten .Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten+1
bij mij ook helemaal niets, zelfs geen modelaanduidingOorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenIk ben van mening als je geld uitgeeft aan je wagen (meestal is dat wel al een mooi bedrag) wil ik er geen reclame op in de vorm van een sticker of een plaat. Al zeker niet als ze dat doen zonder de toestemming te vragen.
In mijn ogen, hoe 'cleaner' de achterkant van de wagen hoe mooier. Dus liefst zo'n klein mogelijke plaat (maar dat heb je niet altijd zelf te kiezen) en al zeker geen reclame!
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenoei, dan zal de reclame op mijn auto jullie zeker niet aanspreken
Reclame voor je eigen bedrijf begrijp ik wel hoor.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Ben normaal ook van het principe van 'geen dealer/garage reclame op mijn auto!' maar voor E30shop maak ik graag een uitzondering. Zeer content van de gedane werken aan m'n E30 (achterkant volledig vernieuwd en hersteld na accidentje), dus daar maak ik wel graag reclame voor. En het 'design' valt ook nog mee, sober, met de M kleurtjes. Enige minpuntje is dat die zwarte plastiek na enige tijd begint te verbleken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenTenzij dat uw bedrijf is waarvoor je reclame maakt zegt me dat weinig :p
Reclame voor je eigen bedrijf begrijp ik wel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenDat doet me denken aan mijn vorige garagist. Die had zonder mij iets te vragen mijn kleine onzichtbare houder ineens vervangen door zoiets, mottig grijs groot ding.
Die heeft toen mijn oude plaathouder terug uit zijn vuilbak mogen vissen2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenDat doet me denken aan mijn vorige garagist. Die had zonder mij iets te vragen mijn kleine onzichtbare houder ineens vervangen door zoiets, mottig grijs groot ding.
Die heeft toen mijn oude plaathouder terug uit zijn vuilbak mogen vissen
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Lef? Ik denk dat het vooral komt omdat de meeste mensen dat niets uitmaakt wat voor plaathouder ze hebben. Of daar nu reclame of niets opstaat, als de plaat maar vasthangt. Het zijn vooral liefhebbers die liever een blanco houder willen.
Die garagist waarover ik spreek deed dat toen bij alle wagens die bij hem op onderhoud en herstelling kwamen. Hij was fameus verwonderd toen ik zei dat ik dat niet wou. Hij zei toen ook dat ik de eerste was die daar moeilijk over deed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenSo true! Elke mens is tegen reclame als ge ze hoort maar op hun auto laten ze het wel hangen en ze krijgen hiervoor geen sponsorgeld...
Dit gaat er bij mij ook direct af.
Sent with a Galaxy Note 32004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
Comment