Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaathouder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Alles is beter dan de afzichtelijke nummerplaathouders die de meeste garages/autohandelaars hanteren.

Comment

Ben er nochtans zeker van hoor.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Alles is beter dan de afzichtelijke nummerplaathouders die de meeste garages/autohandelaars hanteren.
        So true! Elke mens is tegen reclame als ge ze hoort maar op hun auto laten ze het wel hangen en ze krijgen hiervoor geen sponsorgeld...
        Dit gaat er bij mij ook direct af.

Sent with a Galaxy Note 3
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Ik zie het probleem niet? Ik heb er absoluut geen probleem mee om met reclame van mijn garagist rond te rijden, ik ben er dan ook vree content van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
            Ik zie het probleem niet? Ik heb er absoluut geen probleem mee om met reclame van mijn garagist rond te rijden, ik ben er dan ook vree content van.
            Ik ben van mening als je geld uitgeeft aan je wagen (meestal is dat wel al een mooi bedrag) wil ik er geen reclame op in de vorm van een sticker of een plaat. Al zeker niet als ze dat doen zonder de toestemming te vragen.

In mijn ogen, hoe 'cleaner' de achterkant van de wagen hoe mooier. Dus liefst zo'n klein mogelijke plaat (maar dat heb je niet altijd zelf te kiezen) en al zeker geen reclame!
            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

+1
              bij mij ook helemaal niets, zelfs geen modelaanduiding

Comment

+100

Hier ook alle mogelijke cijfers/letters/uitvoering eraf en zelfs alle stickers die ze op de voor-en achterraam kleven ( eco2 , ELF , ....)

Dat ze maar snel die plakletters/cijfers in de optielijst zetten .

Comment

oei, dan zal de reclame op mijn auto jullie zeker niet aanspreken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                    +100

Hier ook alle mogelijke cijfers/letters/uitvoering eraf en zelfs alle stickers die ze op de voor-en achterraam kleven ( eco2 , ELF , ....)

Dat ze maar snel die plakletters/cijfers in de optielijst zetten .
                    Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    +1
                    bij mij ook helemaal niets, zelfs geen modelaanduiding
                    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                    Ik ben van mening als je geld uitgeeft aan je wagen (meestal is dat wel al een mooi bedrag) wil ik er geen reclame op in de vorm van een sticker of een plaat. Al zeker niet als ze dat doen zonder de toestemming te vragen.

In mijn ogen, hoe 'cleaner' de achterkant van de wagen hoe mooier. Dus liefst zo'n klein mogelijke plaat (maar dat heb je niet altijd zelf te kiezen) en al zeker geen reclame!
                    Ik volg jullie volledig hierin! Het is al erg genoeg dat ze van die Europese platen hebben tegenwoordig. En vanvoor zou dat betet zoals in Zwitserland zijn...

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                      oei, dan zal de reclame op mijn auto jullie zeker niet aanspreken
                      Tenzij dat uw bedrijf is waarvoor je reclame maakt zegt me dat weinig :p

Reclame voor je eigen bedrijf begrijp ik wel hoor.

Bekijk

Comment

Ben normaal ook van het principe van 'geen dealer/garage reclame op mijn auto!' maar voor E30shop maak ik graag een uitzondering. Zeer content van de gedane werken aan m'n E30 (achterkant volledig vernieuwd en hersteld na accidentje), dus daar maak ik wel graag reclame voor. En het 'design' valt ook nog mee, sober, met de M kleurtjes. Enige minpuntje is dat die zwarte plastiek na enige tijd begint te verbleken.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                          Tenzij dat uw bedrijf is waarvoor je reclame maakt zegt me dat weinig :p

Reclame voor je eigen bedrijf begrijp ik wel hoor.
                          Dat is het bedrijf van witn fevre .

Comment

Dat doet me denken aan mijn vorige garagist. Die had zonder mij iets te vragen mijn kleine onzichtbare houder ineens vervangen door zoiets, mottig grijs groot ding.

Die heeft toen mijn oude plaathouder terug uit zijn vuilbak mogen vissen
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                              Dat doet me denken aan mijn vorige garagist. Die had zonder mij iets te vragen mijn kleine onzichtbare houder ineens vervangen door zoiets, mottig grijs groot ding.

Terecht! Zeker bij zo'n oude platen snap ik die B en die reclame aan de andere kan niet echt. Dat is echt belachelijk groot!

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten

Je moet eigenlijk toch wel lef hebben om zoiets te doen!

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Lef? Ik denk dat het vooral komt omdat de meeste mensen dat niets uitmaakt wat voor plaathouder ze hebben. Of daar nu reclame of niets opstaat, als de plaat maar vasthangt. Het zijn vooral liefhebbers die liever een blanco houder willen.
                                  Die garagist waarover ik spreek deed dat toen bij alle wagens die bij hem op onderhoud en herstelling kwamen. Hij was fameus verwonderd toen ik zei dat ik dat niet wou. Hij zei toen ook dat ik de eerste was die daar moeilijk over deed.

Comment

Mij maakt die nummerplaathouder niets uit. Als ze maar goed vast hangt is het al ok voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      So true! Elke mens is tegen reclame als ge ze hoort maar op hun auto laten ze het wel hangen en ze krijgen hiervoor geen sponsorgeld...
                                      Dit gaat er bij mij ook direct af.

Goh ja, de reclame op de nrplaathouder heb ik zo gelaten, maar stickers heb ik resoluut geweigerd.
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Plaathouder is gratis bij een Merk dealer. Betalen doe ik daarvoor niet .

Comment

Een naamloze plaathouder kost maar 2,2 EUR ofzo (in de Euroshop)

Comment

Working...
                                          X