Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaathouder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

InNederland rekenen ze dat op veel plaatsen door.

Comment

Sinds de auto na mijn ongeval vorig jaar binnen geweest is voor herstelling hangt er achteraan ook zo een lelijke plaathouder.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
        Dat doet me denken aan mijn vorige garagist. Die had zonder mij iets te vragen mijn kleine onzichtbare houder ineens vervangen door zoiets, mottig grijs groot ding.

Die heeft toen mijn oude plaathouder terug uit zijn vuilbak mogen vissen
        Niet tevreden van garage Decaigny?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
          Niet tevreden van garage Decaigny?
          Decaigny nog nooit geweest. Ik had deze foto van Google gepakt als voorbeeld. Die garage waar ik toen ging gebruikte dezelfde grijze plaathouders, maar dan met hun reclame erop
          En ik rijdt met een Ford dus heb daar niks te zoeken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Decaigny nog nooit geweest. Ik had deze foto van Google gepakt als voorbeeld. Die garage waar ik toen ging gebruikte dezelfde grijze plaathouders, maar dan met hun reclame erop
            En ik rijdt met een Ford dus heb daar niks te zoeken
            Aahn zo :p
            Ik werk er namelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
              Aahn zo :p
              Ik werk er namelijk
              Ruuuuun
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Even een schop omhoog: iemand die weet waar je dit nog zou kunnen krijgen? In Auto5 zijn deze constant uitverkocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Even een schop omhoog: iemand die weet waar je dit nog zou kunnen krijgen? In Auto5 zijn deze constant uitverkocht.
                  Zou je dat bij een slotenmaker, die vaak ook nummerplaten maken, ook niet kunnen krijgen vraag ik me af.

Comment

Een slotenmaker? Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik zoek een onzichtbare en dat verkopen ze echt op weinig plaatsen jammer genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Zijn deze dan niet online te bestellen ofzo bij Auto5. Anders eens kijken bij Vermeersch als je toch naar de Blauwe Toren gaat, die hebben soms ook zo van dingen dat je daar niet verwacht... en hebben toch wat liggen voor de wagen.
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Haha collega van mij had zijn leaseauto ook op onderhoud gedaan, hadden de nummerplaathouder vervangen met een van die garage en nadien heeft de leasemaatschappij hem gecontacteerd waarom hij hun reclame had verwijderd van hun auto. Had hij dat uitgelegd dat hij die houder niet meer had, dat die garage dat had verwisselt dus gingen een mail naar die garage sturen. Dan denk je ook wel, gaan ze dat echt bij elke auto waarbij dit gebeurt doen en met wat houdt men zich bezig... Alsof die reclame zoveel doet aan nieuwe klantenwinning...

Ik heb een houder en op de laatste dag gaat die van de lease er trg op en bij de volgende van dag 1 er trg af!
                        Last edited by Liquid Li0n; 26/05/2015, 01:08.
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Bij de Euroshop liggen er altijd heel veel.

Comment

Waar kan je online van die klikbare platen houders bestellen?
                            Voor de aanhangwagen zou dit enorm handig zijn!
                            Polo 6n 1.4

Comment

Eigenlijk heb ik nog steeds geen degelijke houder gevonden die mij echt bevalt zoals de stevige aluminium plaathouders van vroeger: http://www.autoforum.be/showthread.p...merplaathouder

Vandaag heb ik een metalen reclamehouder van een Mercedesdealer gemonteerd bij gebrek aan beter.

Heb lang een onzichtbare gehad in metaal maar die was nogal slap, vervolgens een plastic onzichtbaar exemplaar zo dicht mogelijk tegen de carosserie bevestigd. Het maakt niet uit of je die dingen met allerhande mousse of adhesieven monteert op eender welke plaats, ze zijn gewoon te slap en bewegen als je de kofferklep dichtslaat en dat klinkt zó slecht!

Onzichtbaar moet een nummerplaathouder niet zijn voor mij, ziet er zelfs nogal stom uit vind ik. Er is namelijk een plaat en die mag je dan ook zien. Een goeie houder heeft best een stevige rand voor de stijfheid.

Ik neem inmiddels aan dat het niet bestaat want zag er nog nooit één.
                              Maar ik wil toch graag even melden dat er vast een markt voor zou bestaan... hoewel
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Heb lang een onzichtbare gehad in metaal maar die was nogal slap, vervolgens een plastic onzichtbaar exemplaar zo dicht mogelijk tegen de carosserie bevestigd. Het maakt niet uit of je die dingen met allerhande mousse of adhesieven monteert op eender welke plaats, ze zijn gewoon te slap en bewegen als je de kofferklep dichtslaat en dat klinkt zó slecht!

Dat is gewoon een kwestie van nog enkele extra schroeven meer aan de buitenkant bij te vijzen. Ik wil je dat gerust een tonen hoe dat moet

Comment

Kan ik dat niet zelf ergens laten produceren?
                                  Aluminium plaat met een dikke rand waardoor de geheel perfect stijf wordt en dan vier bevestigingen voor BE platen erin geperst.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

't Wordt eens tijd dat je PayPal aanschaft http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_...older&_sacat=0
                                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
                                    X