De RS4 ken ik, persoon woont in een buurgemeente.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe RS4 ken ik, persoon woont in een buurgemeente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Wat kleur op deze grijze maandag.
Comment
-
Laatst even aan deze Genesis gesnuffeld, vind de Coupe een pak mooier, maar was toch onder de indruk van deze wagen 😊
ImageUploadedByTapatalk1447765203.085032.jpg
ImageUploadedByTapatalk1447765275.166009.jpg
Comment
-
Excuus, inderdaad een RC F - die LFA was die waar JC zo lyrisch ober was, en klinkt als een orgasme op vier wielen,
Maar zoals je wel merkte : ik ben niet zo goed thuis in de benamingen van de Lexi.
Wel een knappe kar. Bovenste was idd een 300h.
.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenDeze morgend op de ring van Antwerpen de nieuwe Infiniti Q30
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenLFA zou me verbaasd hebben. Zijn er wel in Belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenMaar zoals je wel merkte : ik ben niet zo goed thuis in de benamingen van de Lexi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEuh... dat is geen schande. De Lexus modellen hebben heel veel kwaliteiten, maar hun benaming is daar niet direct één van...
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJa ze hadden beter hun IS model nu naar ISé omgedoopt.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Trouwens, Lexus was eerst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenLijkt me niet vervoerd te worden in een "brakke camionet" (wat is dat trouwens ?), maar wel op een 3-assige aanhangwagen te staan.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenZeg Griek, op social media ben ik al genoeg van die commentaren tegengekomen, hoor
Trouwens, Lexus was eerst
Is dat zo? Tja SM...
Lexus komt altijd origineel uit den hoek. 😀
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ferrari LaFerrari, McLaren P1, Aston Martin Vulcan,... en nog 600 anderen. Het was de jaarlijkse Grand Parade hier in Dubai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk vind dat echt geen mooie 'aanhangwagen'. Zo'n nieuwe wagen mag best met iets mooier vervoerd worden, zeker voor een merk dat zich de luxedochter van Nissan noemt. En aan je reactie te zien heb je mij best begrepen
Wij hadden het laatste nieuwe model op Boerenrock staan...
Comment
Comment