Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nr plaat ook geen fan, maar de uitlijning van de letterbak is correct

Comment

• En ook de mega-exclusieve c200 AMG cdi

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Comment

• V12je
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Vant weekend onderweg naar Brum:

Ziet er goed uit!
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
            Vant weekend onderweg naar Brum:

Ziet er goed uit!
            Die is toch niet exclusief? Je ziet dagelijks wagens in dezelfde klasse ronrijden.

Comment

• Post dan eens vijf dagen op rij een foto van een Golf GTD variant in carbon black?
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Nog geen GTD variant tegengekomen.

Comment

• Is gelijk een Focus ST break.. zie je ook niet veel. Ziet er bij de facelift ook geen onderscheid in als het benzine of diesel is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk Berichten
                    Is gelijk een Focus ST break.. zie je ook niet veel. Ziet er bij de facelift ook geen onderscheid in als het benzine of diesel is.
                    En een Nissan Primera zie je ook niet veel. Dat maakt het imo nog geen exclusieve wagen. Golf GTD is gewoone een golf met de zwaarste 2.0 diesel. Vergelijkbaar met Focus ST, Volvo V40 D4, Skoda Octavia RS, ...
                    Dus niet exclusief door prijs (een 318 gaat vlot boven die kostprijs), niet exclusief op basis van aantal geproduceerde stuks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk Berichten
                      En een Nissan Primera zie je ook niet veel. Dat maakt het imo nog geen exclusieve wagen. Golf GTD is gewoone een golf met de zwaarste 2.0 diesel. Vergelijkbaar met Focus ST, Volvo V40 D4, Skoda Octavia RS, ...
                      Dus niet exclusief door prijs (een 318 gaat vlot boven die kostprijs), niet exclusief op basis van aantal geproduceerde stuks.

En die C klasse dat jij hierboven post wel ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        En die C klasse dat jij hierboven post wel ofzo?
                        LOL, moest het u niet opgevallen zijn, dat was een grap omwille van de fake AMG sticker die ze erop hebben gehangen.

Comment

• Ik wist niet dat ze de golf gtd in variant al op de markt hebben gebracht.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk Berichten
                            LOL, moest het u niet opgevallen zijn, dat was een grap omwille van de fake AMG sticker die ze erop hebben gehangen.
                            Fake? Is misschien gewoon een AMG line, toch niets mis mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk Berichten
                              Fake? Is misschien gewoon een AMG line, toch niets mis mee
                              Ik geloof dat bij die C, vorig model dus (de huidige weet ik niet), enkel de échte AMG zo'n type plaatje kreeg

Comment

• 2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• AMG GT in de craeybeckxtunnel en een CLK 63 AMG black serie in Lokeren

Comment

• C63 in Lokeren ken ik, zijn broer heeft een witte CLS 63. Altijd eens tof als ze concert geven aan de lichten.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

Woont bij mij in de straat.
                                      Hij had voor de Gran turismo een QP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        C63 in Lokeren ken ik, zijn broer heeft een witte CLS 63. Altijd eens tof als ze concert geven aan de lichten.

Dan rijd de broer zeer regelmatig voorbij me thuis met de nodige muziek :-) witte met zwarte accenten en velgen?

Comment

• Dat is hem ja.

Comment

Working...
                                          X