Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Die hardtop is niet OEM ferrari. De Barchetta kwam enkel met een softtop zoals deze
De softtop kan maar max 120km/u aan, en er was een duitser die dat niet vlot genoeg vond.
Hij was eigenaar van nummer 7 van de 448 gemaakte barchetta's en wilde een hardtop.
Ferrari bood dat niet aan, dus hij ontwikkelde er zelf 1, en meerdere barchetta's eigenaars kochten er ook een .
Kost 20k €, weegt 20kg en zo kan de barchetta met dak dicht toch z'n topsnelheid halen.
Stond ook een full black, nieuwe 911, Zelfs de uitlaten waren zwart gelakt.
Maar daar heb ik zelfs geen foto van genomen ;-)
In deze zaten dus 2 jonge gasten met een baseball pet te wachten op klanten.
Lag gewoon een affiche van de verhuur voor de voorruit. Bizar tafereeltje wel.
Ben niet gaan luisteren verder, maar toen ik nadien met mijn huurauto al bijna een uur nodig had om Rome uit te geraken, vroeg ik me wel af, hoe ze die 20min zouden invullen.
Donuts draaien op een pleintje hier of daar mss? ;-)
vroeg me in parijs net hetzelfde af... Betaal je dan zoveel geld voor in die Ferrari te zitten om dan in de file es een blokje rond te doen op 20min? :s
niemand vandaag een gigantische prachtige oldtimer bentley van de jaren 30 schat ik met nederlandse platen op de antwerpse ring gezien? enorm beest
Of 20-er jaren , dat waren de hoogdagen. De laatste was de 8liter uit 1930, en dan kwamen ze in de problemen , werden ze overgenomen en kwamen er bescheidener modellen.
Bentley bedacht de slogan "There’s no replacement for displacement".
Comment