Oorspronkelijk geplaatst door duckman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk legaal ??
Laten we zeggen dat je er geluk mee moet hebben, ik stond na een week aan de kant. Bij een Ferrari of andere exoot laten ze het wel toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenLaten we zeggen dat je er geluk mee moet hebben, ik stond na een week aan de kant. Bij een Ferrari of andere exoot laten ze het wel toe.
Ik had het ook willen doen, maar ik riskeer het niet, want ik heb het gevoel dat ze voor exoten juist veel strenger optreden.
Ik reed met een transitplaat en na 5 minuten hadden ze me al aan de kant gehaald en ik moet zeggen dat ze niet heel vriendelijk waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEr is geen nummerplaat die daar beter op past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk legaal ??2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWat denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenVoor zo'n kleine nummerplaat zal je wel meer krijgen dan een waarschuwing, vermoed ik.
Maar legaal is het in geen geval.Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTransitplaten is iets anders, daar zijn ze hypergevoelig voor.
Ik zou het wel doen, je krijgt een waarschuwing, niet meer, niet minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk kan alleen maar spreken uit mijn eigen ervaring en dat was een waarschuwing
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenVoor zo'n kleine nummerplaat zal je wel meer krijgen dan een waarschuwing, vermoed ik.
Maar legaal is het in geen geval.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenWe zullen hem maar het voordeel van de twijfel geven wat pinkers betreftaan de spiegel is er iets oranje en vanachter aan het licht ook.
Comment
Comment