Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
die i8 kwam voor mij wel onverwacht, had de camera toch vast dus dan kun je beter eff klikken . Die concrete jungle is echt wel een mooi decor voor sommige spots/wagens. Moest ik hier wonen dan zou ik echt wel veel kunnen spotten hier, ongelooflijk veel zelfs. Wat je hier soms op een dag ziet voorbijrijden zie ik in leuven op 3 maanden ofzo (en dan heb ik het over de aantallen, niet de merken/modellen )
Moest ik hier wonen dan zou ik echt wel veel kunnen spotten hier, ongelooflijk veel zelfs. Wat je hier soms op een dag ziet voorbijrijden zie ik in leuven op 3 maanden ofzo (en dan heb ik het over de aantallen, niet de merken/modellen )
Ik heb nog steeds spijt dat ik met mijn vriendin 2 jaar geleden die stap niet heb gezet. Enigste stad in de wereld waar ik mij echt zou zien wonen.
Heb hier ook al veel amerikaans spul zien voorbijrijden, verkoopt hier als zoete broodjes. Ik ben toch na bijna 5 volle dagen onder de indruk van hoe vlot alles hier gaat en vooral (in tegenstelling tot de vooroordelen) hoe beleefd en respectvol amerikanen zijn (buiten de paar uitzonderingen om natuurlijk) tegenover hun medemens. En ja die fire trucks, das echt wel een droom die dingen hadden ze die bij ons maar .
Morgenochtend is het transport naar de luchthaven, huurwagen oppikken (ford escape aka ford kuga) en dan richting cape cod en Boston. Ik vlieg van boston terug naar huis owv een paar herexamens, mijn vader en zijn vriendin gaan nog richting niagara en toronto.
Lugano vorige week... Op twee minuten tijd.
Een Maserati is daar blijkbaar heel gewoon...
Veel meer gezien, maar ik vond het niet altijd gepast om foto's te nemen.
De Aventador zagen we 's avonds terug, toen trok hij op aan de lichten serieus op, met vlammen uit de uitlaat (en de Polizia stond er net achter😄
Met de i8 heb ik eigenlijk veel geluk gehad met het omgevingslicht, niet moeilijk daar rond times square met al die lichtreclame. Heb idd gezien dat hij op AG enal met ziekveel likes te maken heeft gekregen dus das altijd leuk. Had ik nu godverdekke nog deftige shots van de achterkant gehad dan was ik helemaal content geweest
Van een filmset gesproken Brecht, vanmorgen waren we het fameuze Highline Park gaan afwandelen. (Deel van de vroegere bovengrondse metro dat nu als park omgevormd is/en nog omgevormd word. Volgens mij een zeer dure buurt om te gaan wonen nu die opgewaardeerd wordt). En daar waren ze ergens in een straat een film ofzo aan het opnemen, best wel indrukwekkend.
Comment