Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1967 Volvo Amazon P130 B18A
    1978 Volvo 244 DL B21A
    1990 Volvo 740 GL B200E
    1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
    1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
    1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
    1998 Volvo S40 2.0T
    1998 Volvo S70 2.0 10V
    2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Dubbel parkeren ok, maar zo met uw kont nog half op straat, da's gewoon irritant vind ik.
      Ja das ook wel waar
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vanuit m'n bus deze gespot:

Comment

• Veel gezien gisteren, enkelen gespot waaronder:

Verder nog 2x m3 e92 gezien, m5 e60, m6 gc, 2x rr ghost (waarvan nog eentje gespot), dodge charger srt-8, ... (teveel om op te noemen ondertss)
          Last edited by Tomskii; 29/07/2014, 14:39.

Comment

• Is wel een mooie omgeving voor deze fotos, zie ik niet vaak.

Comment

• Ook eentje uit NY, twee weken geleden:
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• die i8 kwam voor mij wel onverwacht, had de camera toch vast dus dan kun je beter eff klikken . Die concrete jungle is echt wel een mooi decor voor sommige spots/wagens. Moest ik hier wonen dan zou ik echt wel veel kunnen spotten hier, ongelooflijk veel zelfs. Wat je hier soms op een dag ziet voorbijrijden zie ik in leuven op 3 maanden ofzo (en dan heb ik het over de aantallen, niet de merken/modellen )
                Last edited by Tomskii; 29/07/2014, 15:03.

Comment

• Tomskii, mooie foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                    Moest ik hier wonen dan zou ik echt wel veel kunnen spotten hier, ongelooflijk veel zelfs. Wat je hier soms op een dag ziet voorbijrijden zie ik in leuven op 3 maanden ofzo (en dan heb ik het over de aantallen, niet de merken/modellen )

Ik heb nog steeds spijt dat ik met mijn vriendin 2 jaar geleden die stap niet heb gezet. Enigste stad in de wereld waar ik mij echt zou zien wonen.

1 van de zoveel wagens die ik er gespot heb

Comment

• Heb hier ook al veel amerikaans spul zien voorbijrijden, verkoopt hier als zoete broodjes. Ik ben toch na bijna 5 volle dagen onder de indruk van hoe vlot alles hier gaat en vooral (in tegenstelling tot de vooroordelen) hoe beleefd en respectvol amerikanen zijn (buiten de paar uitzonderingen om natuurlijk) tegenover hun medemens. En ja die fire trucks, das echt wel een droom die dingen hadden ze die bij ons maar .

Morgenochtend is het transport naar de luchthaven, huurwagen oppikken (ford escape aka ford kuga) en dan richting cape cod en Boston. Ik vlieg van boston terug naar huis owv een paar herexamens, mijn vader en zijn vriendin gaan nog richting niagara en toronto.
                      Last edited by Tomskii; 29/07/2014, 15:25.

Comment

• Lugano vorige week... Op twee minuten tijd.
                        Een Maserati is daar blijkbaar heel gewoon...
                        Veel meer gezien, maar ik vond het niet altijd gepast om foto's te nemen.
                        De Aventador zagen we 's avonds terug, toen trok hij op aan de lichten serieus op, met vlammen uit de uitlaat (en de Polizia stond er net achter&#128516
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                          Veel gezien gisteren, enkelen gespot waaronder:

Verder nog 2x m3 e92 gezien, m5 e60, m6 gc, 2x rr ghost (waarvan nog eentje gespot), dodge charger srt-8, ... (teveel om op te noemen ondertss)
                          Die I8 is echt ziek futuristisch, is een auto voor binnen 20 jaar precies.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Die foto van die I8 is al te zien op de instagram pagina van autogespot met 627 likes. Er vinden precies veel mensen het een goeie foto.

Comment

• 2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Die met de i8 is een prachtige foto eigenlijk
                                Last edited by AocAoc; 29/07/2014, 17:00.

Comment

• Die i8 is precies uit een scène van één of andere film!
                                  Ferm shot!
                                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Met de i8 heb ik eigenlijk veel geluk gehad met het omgevingslicht, niet moeilijk daar rond times square met al die lichtreclame. Heb idd gezien dat hij op AG enal met ziekveel likes te maken heeft gekregen dus das altijd leuk. Had ik nu godverdekke nog deftige shots van de achterkant gehad dan was ik helemaal content geweest

Van een filmset gesproken Brecht, vanmorgen waren we het fameuze Highline Park gaan afwandelen. (Deel van de vroegere bovengrondse metro dat nu als park omgevormd is/en nog omgevormd word. Volgens mij een zeer dure buurt om te gaan wonen nu die opgewaardeerd wordt). En daar waren ze ergens in een straat een film ofzo aan het opnemen, best wel indrukwekkend.
                                    Last edited by Tomskii; 30/07/2014, 01:58.

Comment

• Nog in Puerto Banus.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X