Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Had deze ook nog nooit gezien. Inderdaad FEV. De tegenhanger van de Tesla laat ons zeggen. 😁 of de elektrisch wagen voor de arme man. 😉
Sent from somewhere, using Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Zalig! Is van de baas van Qcars, die verkopen hier in het Leuvense nieuwe en 2dehands wagens. In aarschot zou hij ook nog een autobedrijf moeten hebben als ik het goed begrepen heb. Zelf spijtig genoeg nog niet tegengekomen!
Zalig! Is van de baas van Qcars, die verkopen hier in het Leuvense nieuwe en 2dehands wagens. In aarschot zou hij ook nog een autobedrijf moeten hebben als ik het goed begrepen heb. Zelf spijtig genoeg nog niet tegengekomen!
Wagen van David Lhoir, eigenaar van QCars en Weston inderdaad.
Niemand gisteren naar 2nd Cars 'n coffee geweest (Haaltert)?
Stond een mooie G-Power G5 Hurricane, alleen dom genoeg geweest om geen foto te trekken :-( Dat ding maakt lawaai, niet normaal!
Hoe die belettering daar op geflanst is, dat trekt toch écht op niks.
Zullen wel super rijden die Alpina's, maar qua styling heb ik het nooit wat gevonden.
Hoe die belettering daar op geflanst is, dat trekt toch écht op niks.
Zullen wel super rijden die Alpina's, maar qua styling heb ik het nooit wat gevonden.
Is soms echt te druk, zo teveel lettertjes... Bij Porsche is het tegenwoordig ook erg geworden
Comment