Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van t weekend in A'pen een erg vette gele 458 speciale met matzwart dak gezien, maar kwas te laat voor ne foto.. Anyone?

Comment

• Denk dat het deze is (is al eens in A'pen gespot)
      foto niet van mij

Comment

• Brebelco heeft het al via fb gezien, maar net deze 360 Modena gespot. Ik werd eigenlijk getipt over een nieuwe S63 AMG die daar zou staan, en ik woon maar op 2 minuutjes rijden van de oprit haasrode dus ging ik eff kijken tussen het leren door. S63 was weg, deze echter niet en de eigenaar(s) waren supervriendelijk. Deden het kofferdeksel open om de motor te laten zien, interieurfoto's geen probleem, foto van mezelf in de wagen ook geen probleem enzoverder.

Needless to say, mijn dag is goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
          Brebelco heeft het al via fb gezien, maar net deze 360 Modena gespot. Ik werd eigenlijk getipt over een nieuwe S63 AMG die daar zou staan, en ik woon maar op 2 minuutjes rijden van de oprit haasrode dus ging ik eff kijken tussen het leren door. S63 was weg, deze echter niet en de eigenaar(s) waren supervriendelijk. Deden het kofferdeksel open om de motor te laten zien, interieurfoto's geen probleem, foto van mezelf in de wagen ook geen probleem enzoverder.

Needless to say, mijn dag is goed

Check!
          Ferme wagen! Zou er ook graag eens inzitten!
          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Eigenaar was een beetje kleiner dan ik dus ik geraakte niet meer uit de wagen omdat het stuur wat te dicht stond xD

Comment

• Vanmiddag in Latem was het ook weer niet normaal.
              McLaren, RR, Ferrari's, R8, Porsches, M3, M5, Golf7 R, Bentley, Chevelle en nog een paar die ik vergeten ben.

Tapatalk Pro
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Tja Latem, das dan ook gewoon supercar heaven met al die dealers

Comment

• je bedoelt met dealers toch erkende verkooppunten van automobielen ?
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Wel ja,

Het zouden op die steenweg eig ook mensensmokkelaars kunnen zijn met al die huizen met dames van plezier, maar ik bedoel de concessiehouder ja

Comment

• Deze morgend op de E313 een Gifgroene Lamborghini Aventador gezien, spijtig genoeg geen foto kunnen nemen.
                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                        Het leven zoals het is: Monaco...
                        Het is misschien een beetje valspelen maar het blijven exclusieve wagens, zelfs hier.

1 van de vele Bentley's, blijkbaar de populairste wagen hier.

de meest opvallende is die Belg met zijn witte Saab?

Comment

• lol mss een turbo 93 gevalletje ofzo

Comment

• Zou het kunnen dat ik dit weekend op E40 Brussel > Gent een CLS Shooting Brake heb gezien? Weet niet of deze al leverbaar zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                              Zou het kunnen dat ik dit weekend op E40 Brussel > Gent een CLS Shooting Brake heb gezien? Weet niet of deze al leverbaar zijn...
                              Zeker en vast CLS shooting brake is al een hele tijd uit hoor. CLA shooting brake nog niet, dus die kan je niet gespot hebben denk ik

Comment

• Iemand die weet wat dit is?
                                Nog nooit gezien...

Bekijk

Comment

• Staat er toch op, is een Buick Enclave.

In Nederland eentje tegen gekomen paar weken geleden, lelijk ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Staat er toch op, is een Buick Enclave.

In Nederland eentje tegen gekomen paar weken geleden, lelijk ding
                                    Ja dat wist ik :p
                                    Maar bij welke groep hoort dat of? Van welk land of dergelijke?

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                      Ja dat wist ik :p
                                      Maar bij welke groep hoort dat of? Van welk land of dergelijke?
                                      Amerikaans. Dacht bij GM groep.

Deze kar is op basis van een chevy/gmc.

hun regal is trouwens gewoon een insignia

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                        Deze morgend op de E313 een Gifgroene Lamborghini Aventador gezien, spijtig genoeg geen foto kunnen nemen.
                                        Heb 'm ook gezien vanmorgen . Was een Roadster dacht ik? Kon enkel maar z'n dak zien (reed zelf de andere richting uit). Ene op Belgische platen?

Comment

• Nog een gifgroene. 😄

Tapatalk Pro
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X