Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Brebelco heeft het al via fb gezien, maar net deze 360 Modena gespot. Ik werd eigenlijk getipt over een nieuwe S63 AMG die daar zou staan, en ik woon maar op 2 minuutjes rijden van de oprit haasrode dus ging ik eff kijken tussen het leren door. S63 was weg, deze echter niet en de eigenaar(s) waren supervriendelijk. Deden het kofferdeksel open om de motor te laten zien, interieurfoto's geen probleem, foto van mezelf in de wagen ook geen probleem enzoverder.
Brebelco heeft het al via fb gezien, maar net deze 360 Modena gespot. Ik werd eigenlijk getipt over een nieuwe S63 AMG die daar zou staan, en ik woon maar op 2 minuutjes rijden van de oprit haasrode dus ging ik eff kijken tussen het leren door. S63 was weg, deze echter niet en de eigenaar(s) waren supervriendelijk. Deden het kofferdeksel open om de motor te laten zien, interieurfoto's geen probleem, foto van mezelf in de wagen ook geen probleem enzoverder.
Needless to say, mijn dag is goed
Check!
Ferme wagen! Zou er ook graag eens inzitten!
Vanmiddag in Latem was het ook weer niet normaal.
McLaren, RR, Ferrari's, R8, Porsches, M3, M5, Golf7 R, Bentley, Chevelle en nog een paar die ik vergeten ben.
Tapatalk Pro
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment