Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
In de omgeving van Leuven rijdt er een blauwe rond. Speciaal geimporteerd uit Nederland voor een klant . In elk geval wel een bruut ding, vooral de voorkant is echt wow.
Das toch een echte die blauwe? Verklaart veel. dacht altijd dat dat een faker was.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Das toch een echte die blauwe? Verklaart veel. dacht altijd dat dat een faker was.
Nee nee die blauwe S60 in Leuven is gewoon een dieselstoof met heico kit. Maar de Blauwe V60 in omgeving leuven is nen echte . Eigenaar heeft die laten importeren uit Nederland omdat Volvo hem hier niet verkoopt. . Mij hoort ge niet klagen, die zweed klinkt echt niet verkeerd! https://www.youtube.com/watch?v=cbAjE1Qf4cQ
Valt niet echt onder de noemer gespot maar was wel aanwezig op Gran Turismo Spa. Ferrari ZXX Edo Competition. Is een door edo competition aangepaste Ferrari FXX.
Ik weet dat het onderaan oranje lijkt, komt door de rode verf op het asfalt in de pits.. kan ik (zelfs met photoshop) spijtig genoeg weinig aan veranderen.
Gisteren gespot in Knokke. Voor die 918 Spyder hebben mijne kameraad en ik onze trein zelfs laten schieten We hoorden+zagen hem voorbijkomen en zijn er rap achterna gelopen De trein was toen net aan het aankomen haha
Maar het was het wel waard
Comment