Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenPrachtig zou ik het nu ook weer niet noemen, maar is wel beter dan de gewone 4 cil diesel, dat wel
Zit me nog wat teveel 'lucht' bij (en ik kan het weten)
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa mss wel al ken ik weinig diesels die zo goed klinken
Hoe dan ook, in een Maserati moet benzine
Maar ja, 't is nu niet dat er nog veel 'principes' overeind blijven tegenwoordig bij de constructeurs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGohja, heeft een mooi diep geluid, maar eigenlijk zou ge die eens moeten horen accelereren om het echt te weten, want 't is nu niet dat hij echt hoog in de toeren gaat bij dat stationair revven
Hoe dan ook, in een Maserati moet benzine
Maar ja, 't is nu niet dat er nog veel 'principes' overeind blijven tegenwoordig bij de constructeurs.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk heb het afgeleerd van mij druk te maken in die 'principes' want het wordt alleen maar erger en erger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten'K zou het ook beter afleren, maar in wat moeten we dan nog geloven in deze wereld? Is dan niets meer heilig?
Ik vrees ervoor2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten@Brebelco
Goh ik weet niet of ge een maserati al is hebt horen optrekken (benzine) die zijn echt loeihard. Bij die diesel hoort ge eig bijna niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenUhu kheb beiden getest en de sound is hoofdreden waarom ik voor benzine koos. Diesel is gewoonweg fake. Vanaf nieuwjaar zal ik hem hebben.
Diesel klinkt wel aangenaam (al zou ik dat kunstmatig geluid wel beu worden na een tijd), maar dan koop je beter een 530-535d. Zo'n italiaan heeft echt emotie, daar hoort idd een benzinemotor bij.
Wel een erg grote wagen als ik de specs zo even bekijk, bijna 5 meter lang?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenUhu kheb beiden getest en de sound is hoofdreden waarom ik voor benzine koos. Diesel is gewoonweg fake. Vanaf nieuwjaar zal ik hem hebben.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenUhu kheb beiden getest en de sound is hoofdreden waarom ik voor benzine koos. Diesel is gewoonweg fake. Vanaf nieuwjaar zal ik hem hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenHet prijsverschil tussen de ghibli en ghibli S is wel nogal fors om het zacht uit te drukken. Weet jij of de S meer opties heeft standaard? Het zijn nochtans beiden 3.0 V6, dus ik vind het wel wat overdreven. Zeker als je weet dat ze er wss toch de V8 uit de granturismo gaan in lepelen.
Diesel klinkt wel aangenaam (al zou ik dat kunstmatig geluid wel beu worden na een tijd), maar dan koop je beter een 530-535d. Zo'n italiaan heeft echt emotie, daar hoort idd een benzinemotor bij.
Wel een erg grote wagen als ik de specs zo even bekijk, bijna 5 meter lang?maar met beide wagens kunt ge uit stilstand met rokende banden vertrekken
iets wat ik wel niet met mijne bak zal doen.
Bij mij wordt het dus de 330kp versie met blu emotione exterieur en cuoio-nero interieur (soort roodbruin achtig met zwart gecombineerd) en 20' urano velgen, sportpack, ... , ik kreeg gewoon kippenvel tijdens de testrit telkens ik optrok en terugschakelde.
5 meter is idd niet kort, maar ideaal voor ons, we hebben 2 kleine kinderen (1 en 3j) die tot hun 16j wel comfortabel in de wagen zullen kunnen zitten, denk vanaf 1m70 wordt het ietsje krap langs achter, ruime koffer is ook goed meegenomen.Last edited by Schnippy; 19/05/2014, 04:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenNummerplaat heeft niks te maken met al dan niet Amerikaans zijn"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenInternationale plaat is 8-xxx-xxx en is in 95% van de gevallen een Amerikaan
Verstuurd vanaf mijn Galaxy S4 met Tapatalk
in mons en limburg bij de militaire basissen zijn dat wel vooral amerikanen idd, de echte militairen zelf dan. zie je ook aan de autos, meestal pick ups enzo
Comment
-
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
mag wel een frisser kleurtje hebben imoBMW X5 45e
Comment
Comment