Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Als ze uit een 1 literke 125 paarden kunnen krijgen zou dat bij een 1.6 toch ook wel meer mogen zijn. 300pk lijkt me voor een nismo juke toch al wat beter.
Desondanks blijft de juke lelijk. De 370z nismo die ik een paar weken terug vanuit de bus zag daarentegen was een echt pareltje!
Als ze uit een 1 literke 125 paarden kunnen krijgen zou dat bij een 1.6 toch ook wel meer mogen zijn. 300pk lijkt me voor een nismo juke toch al wat beter.
Desondanks blijft de juke lelijk. De 370z nismo die ik een paar weken terug vanuit de bus zag daarentegen was een echt pareltje!
Verstuurd vanaf mijn Galaxy S4 met Tapatalk
Ja idd daar zeg je het hij is nog eens lelijk ook. Echt niet de naam 'Nismo' waardig imho. 300 pk zou er idd al wa meer optrekken.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Moet dat een uitlaat voorstellen dat spel in het midden?
spijtig genoeg wel, een US-import geval (mistlicht + rode strip tussen de achterlichten + ...)
geen standaard uitlaat volgens mij
wie iets exclusief wil zien moet dringend naar oudenaarde, Wax-It heeft iets staan ...
een ooit witte M3 waar een "camouflage" wrap afmoet maar onder de motorkap zit ook nog een "leuke" oranje "schoendoos" met opschrift "K......." :o
spjtig genoeg geen pic's, privacy
en daarnaast een Vanquish klaar om af te halen en ook een 911
een BMW 5-break en rode mini staan wel meer daar ;-)
Zou het kunnen dat er nog een V voorstond? Het leek op VRS? Maar ik ben niet zo thuis in de Pk-wereld van Skoda...
Jep klopt bij Skoda is het idd VRS die erop staat, in Engeland wordt hij zo verkocht als ''Skoda Octavia VRS'', hier wordt hij verkocht als ''RS'' maar het VRS logo blijft.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Jep klopt bij Skoda is het idd VRS die erop staat, in Engeland wordt hij zo verkocht als ''Skoda Octavia VRS'', hier wordt hij verkocht als ''RS'' maar het VRS logo blijft.
Comment