Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1M??

edit: net even opgezocht, inderdaad een 1M

Last edited by DyNaRaX; 24/06/2014, 13:39.

Comment

• Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Matgroene 1M met Zplaat heb ik ook al een paar keer zien rondrijden!

Mijn inbreng voor vandaag:

TVR Tuscan S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
        Maar pakken kleiner, en bijna even duur (ben geen fan ;-) )
        Pakken kleiner zou ik niet durven zeggen hoor. Ik rij nu al een paar maand met de Macan en vind hem toch behoorlijk ruim (voor- achteraan en in de koffer). Hij mag dan wel bijna even duur zijn als de Cayenne maar het is een volledig nieuw model, volledig nieuw design langsbuiten en de motor is stukken krachtiger. Hij rijdt ook véél sportiever dan de Cayenne diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Pakken kleiner zou ik niet durven zeggen hoor. Ik rij nu al een paar maand met de Macan en vind hem toch behoorlijk ruim (voor- achteraan en in de koffer). Hij mag dan wel bijna even duur zijn als de Cayenne maar het is een volledig nieuw model, volledig nieuw design langsbuiten en de motor is stukken krachtiger. Hij rijdt ook véél sportiever dan de Cayenne diesel.
          Is dat geen auto voor vrouwen?

Comment

• Het grote nadeel aan de Macan (en dan vooral achteraan) is dat een gewone mens van 1.80 geen plaats heeft achter zichzelf. En zelfs al lukt dat wel nog, dan zit ge bijna tegen de daklijn. En ik vond de Q5 van mijn nonkel al zo krap...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
              Ik kom weinig F-Types tegen, laat staan een R Coupe.
              Jaguar F-Type R Coupe by poolhaas1, on Flickr
              De roadster is precies wel knapper.

Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten

Hoe exclusief is een Bentley?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
              afhankelijk van waar je woont zeker?

ik zie er dagelijks 3 verschillende rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
              Niet zo duur als de Bentley maar -voorlopig- een stuk zeldzamer:

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

knap bakje!

wit gaat het precies niet zo goed af.
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                Het grote nadeel aan de Macan (en dan vooral achteraan) is dat een gewone mens van 1.80 geen plaats heeft achter zichzelf. En zelfs al lukt dat wel nog, dan zit ge bijna tegen de daklijn. En ik vond de Q5 van mijn nonkel al zo krap...
                Ik zit met mijn 1,81m met mijn hoofd tegen het dak in een Macan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                  Heb destijds testrit gedaan met de Cayenne GTS en op het salon in de Macan gezeten en de ruimte binnenin is toch een pak krapper. Simpel voorbeeld: achteraan de Macan met het hoofd tegen het dak (1m91). Ik kon met mijn benen tevens geen weg achter de bestuurder 1m80. Dat is voor mij een krappe wagen. Dat de Macan sportiever rijdt lijkt mij logisch, hij is pakken kleiner ;-)
                  Vooraan vind ik het verschil in design trouwens niet erg vernieuwend. Ik ben geen fan.
                  Maar hoe dan ook, goesting is koop hé of in keukenlatijn 'De gustibus et coloribus no disputant' :-)

Comment

• Vandaag in Herentals een ingepakte sedan zien rijden (wit-zwarte wrap achterkant over de lichten enzo) en vlak daarachter een stuk of 3 Ford focussen of fiesta's met verschillende kleuren bodyparts.
                    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Ja Ford zit in Lommel qua nieuwe modellen testen op hun proving grounds dus die zullen wel naar daar/van daar komen. Die ingepakte sedan zou de nieuwe Mondeo kunnen zijn (al is dat mss wel wat raar want die komt eind dit jaar). Zou mss ook de nieuwe mustang kunnen zijn? Of de facelift Focus 4D

Comment

• Leek wel meer op de Mondeo ... Mustang zeker niet

Comment

• Om u een idee te geven dit zou de Focus Sedan of 4-deurs zoals ze hem hier noemen worden, en die krijgt in de facelift wel (vooral vanvoor) wat karaktertrekken mee van alle andere ford modellen incl de mondeo

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan hem goed geweest zijn ...

Comment

• Enige dat ik vandaag heb zien staan:

Comment

• Klassevol.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Italian swagggg

En in het oprijden deze morgen, op dezelfde plaats een zwarte 458 met perso-plaat AZURE
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Daarstraks mijn eerste 991 Targa 4 gezien (gewoon mijn eerste nieuwe targa in het algemeen) ik vind hem echt wel geslaagd. Jammer genoeg enkel gsm foto' had mijn rugzak niet mee.

Comment

• Voor GSM foto's zien die er best goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                        Voor GSM foto's zien die er best goed uit
                                        ©Samsung Galaxy S4 hahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                          ©Samsung Galaxy S4 hahahaha
                                          Hehe goed spul hé, heb net dezelfde

Comment

Working...
                                          X