Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Maar pakken kleiner, en bijna even duur (ben geen fan ;-) )
Pakken kleiner zou ik niet durven zeggen hoor. Ik rij nu al een paar maand met de Macan en vind hem toch behoorlijk ruim (voor- achteraan en in de koffer). Hij mag dan wel bijna even duur zijn als de Cayenne maar het is een volledig nieuw model, volledig nieuw design langsbuiten en de motor is stukken krachtiger. Hij rijdt ook véél sportiever dan de Cayenne diesel.
Pakken kleiner zou ik niet durven zeggen hoor. Ik rij nu al een paar maand met de Macan en vind hem toch behoorlijk ruim (voor- achteraan en in de koffer). Hij mag dan wel bijna even duur zijn als de Cayenne maar het is een volledig nieuw model, volledig nieuw design langsbuiten en de motor is stukken krachtiger. Hij rijdt ook véél sportiever dan de Cayenne diesel.
Het grote nadeel aan de Macan (en dan vooral achteraan) is dat een gewone mens van 1.80 geen plaats heeft achter zichzelf. En zelfs al lukt dat wel nog, dan zit ge bijna tegen de daklijn. En ik vond de Q5 van mijn nonkel al zo krap...
Het grote nadeel aan de Macan (en dan vooral achteraan) is dat een gewone mens van 1.80 geen plaats heeft achter zichzelf. En zelfs al lukt dat wel nog, dan zit ge bijna tegen de daklijn. En ik vond de Q5 van mijn nonkel al zo krap...
Ik zit met mijn 1,81m met mijn hoofd tegen het dak in een Macan.
Pakken kleiner zou ik niet durven zeggen hoor. Ik rij nu al een paar maand met de Macan en vind hem toch behoorlijk ruim (voor- achteraan en in de koffer). Hij mag dan wel bijna even duur zijn als de Cayenne maar het is een volledig nieuw model, volledig nieuw design langsbuiten en de motor is stukken krachtiger. Hij rijdt ook véél sportiever dan de Cayenne diesel.
Heb destijds testrit gedaan met de Cayenne GTS en op het salon in de Macan gezeten en de ruimte binnenin is toch een pak krapper. Simpel voorbeeld: achteraan de Macan met het hoofd tegen het dak (1m91). Ik kon met mijn benen tevens geen weg achter de bestuurder 1m80. Dat is voor mij een krappe wagen. Dat de Macan sportiever rijdt lijkt mij logisch, hij is pakken kleiner ;-)
Vooraan vind ik het verschil in design trouwens niet erg vernieuwend. Ik ben geen fan.
Maar hoe dan ook, goesting is koop hé of in keukenlatijn 'De gustibus et coloribus no disputant' :-)
Vandaag in Herentals een ingepakte sedan zien rijden (wit-zwarte wrap achterkant over de lichten enzo) en vlak daarachter een stuk of 3 Ford focussen of fiesta's met verschillende kleuren bodyparts.
Ja Ford zit in Lommel qua nieuwe modellen testen op hun proving grounds dus die zullen wel naar daar/van daar komen. Die ingepakte sedan zou de nieuwe Mondeo kunnen zijn (al is dat mss wel wat raar want die komt eind dit jaar). Zou mss ook de nieuwe mustang kunnen zijn? Of de facelift Focus 4D
Om u een idee te geven dit zou de Focus Sedan of 4-deurs zoals ze hem hier noemen worden, en die krijgt in de facelift wel (vooral vanvoor) wat karaktertrekken mee van alle andere ford modellen incl de mondeo
Daarstraks mijn eerste 991 Targa 4 gezien (gewoon mijn eerste nieuwe targa in het algemeen) ik vind hem echt wel geslaagd. Jammer genoeg enkel gsm foto' had mijn rugzak niet mee.
Comment