Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Kdenk dat die 300SL gullwing van vrienden van ons is. Kmoet eens nakijken of het die nummerplaat is. Echt een machtige wagen. Had hij een rood interieur?
Zilver SL met rood interieur ... als ik ooit de lotto win, mag hij naast zijn broertje in de garage.
Alhoewel ik denk dat hij dan wel iets anders op straat zal zetten
Denk ik ook mss dat die zelf moeilijker te stelen zijn dan een hedendaagse wagen. Geen enkele electronica in + je wilt zo min mogelijke schade aan de wagen.
Gisteren prachtige Abarth tegengekomen in roeselare aan Mammoetcenter, wel ferm geluk gehad want bijna ongeluk veroorzaakt, was zo 'n beetje blokrijden en net beetje kunnen doorrijden toen ik die abarth zag afrijden van een parking, toen ik weer voor me keek reed ik ongvr. 60 a 70km/u en zag ik stilstaande file 5meter voor me dan m'n ps3 (gran tourismo) skills mogen bovenhalen en eerst kort geremd toen ik zag dat het onhaalbaar was snel uitgeweken naar open vak in het midden maar door m'n nog te hoge snelheid en kort stuur maneuver begon kont te slippen en toen ik stuur weer recht zette eventjes gas bijgegeven en zo kwam kont weer recht, dan 3 wagens verder tot stilstand gekomen... was effe geluk hebben eigenlijk nog vol ongeloof dat ik het klaargespeeld heb, zou eerste maal zijn in m'n 12j. dat ik accident zou veroorzaken en dit door die exclusieve abarth die m'n onoplettendheid bewerkstelligde , wel geen foto kunnen nemen
lol, anders had ge uw ghibli helemaal niet meer verzekerd gekregen hahaha. Ik vertrek morgen richting de VS, als ik daar iets exclusiefs zie rijden zien jullie het 's avonds (allez als jullie slapen dus maw) wel hier. Of het gsm foto's zijn of van mijn fototoestel hangt van mijn beslissing af of ik mijn laptop al dan niet meeneem
Comment