Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
    wat is de exclusiviteit hiervan?
    Ja je ziet ze op elke hoek van de straat...
    Voor mij dus ook excl.

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
      wat is de exclusiviteit hiervan?
      Ik geef u 1 maand om er 3 te fotograferen........succes.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Ik wil u wel geloven, maar om zeker te zijn, bedoelt ge 3 van dat model, en met die kleur , of drie met die nummerplaat Trouwens, welk model is dat eigenlijk.
        Last edited by Den Paarse Capri; 17/09/2014, 15:19.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
          Ik wil u wel geloven, maar om zeker te zijn, bedoelt ge 3 van dat model, en met die kleur , of drie met die nummerplaat Trouwens, welk model is dat eigenlijk.
          Is dat geen Seat Altea? Waarschijnlijk een 4x4 uitvoering of zo.
          1967 Volvo Amazon P130 B18A
          1978 Volvo 244 DL B21A
          1990 Volvo 740 GL B200E
          1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
          1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
          1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
          1998 Volvo S40 2.0T
          1998 Volvo S70 2.0 10V
          2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Das idd een Altea, mijn overburen hebben ook eentje (maar dan wel gewoon normaal en er nog knap uitziend )

Anyways X6 M in leuven daarstraks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
              Deze had ik nog nooit gezien in deze uitvoering.
              Model alleen zal al voldoende zijn.😃
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die altea lijkt me trouwens gewoon zo'n 'cross country' versie. Bij Skoda worden die Scout genoemd, bij seat heet dat blijkbaar Freetrack als ik eff google

Comment

• Db9 tje die af en toe wel is gas gaf. Klinkt toch echt wel goed.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Zelfs 1 in drie maand zal al moeilijk zijn vrees ik, als het niet steeds dezelfde mag zijn.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                      Das idd een Altea, mijn overburen hebben ook eentje (maar dan wel gewoon normaal en er nog knap uitziend )

Anyways X6 M in leuven daarstraks.
                      Mooie foto's, is zeker niet met een gewoon "kodakske" getrokken...

X6 ondanks dat het een draak van een wagen is zou deze ook wel wat wielkapverbreders mogen hebben, net zoals bij een X5 bvb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo02 Bekijk Berichten
                        Is dat geen Seat Altea? Waarschijnlijk een 4x4 uitvoering of zo.
                        De Freetrack versie, kon je kopen met de GTI motor en DSG + 4motion

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Mooie foto's, is zeker niet met een gewoon "kodakske" getrokken...

X6 ondanks dat het een draak van een wagen is zou deze ook wel wat wielkapverbreders mogen hebben, net zoals bij een X5 bvb.
                          Nee idd, mijn gsm trekt behoorlijke foto's maar niet zo behoorlijk

De X6M is idd nogal braaf, zeker als hij op deze velgen staat.

Comment

• Nice! Replica of originele? Als dat een originele is amai!
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                              Nee idd, mijn gsm trekt behoorlijke foto's maar niet zo behoorlijk

De X6M is idd nogal braaf, zeker als hij op deze velgen staat.
                              Een Nikon D7000 is nu niet direct een instapper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                Nice! Replica of originele? Als dat een originele is amai!
                                Lijkt me een replica.

Comment

• Volgens wat ik opgezocht heb een originele, was in Stockholm. De auto is van Ulf Randers, als je op zijn facebook kijkt, zie je dat die nog wel het één en ander heeft staan.

Comment

Een Nikon D7000 is nu niet direct een instapper...
                                    Bwaaa ( ) nee klopt. Paar jaren terug begonnen met de D90 van de papa en dan 2 jaar later mijn eigen toestel gekocht met de zuurverdiende centjes van de zomer

Comment

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      Das dat Chinees merk zeker?
                                      Toevallig zo 1tje vandaag zien rijden in de buurt van metrostation 'Maelbeek' in Brussel. Eerste keer dat ik 1tje zie.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                        Lijkt me een replica.
                                        En als het een echte is, met R15/178/80 banden zal het toch maar een kneusje zijn.

... ik ben al weg
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                        X