Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
    Toevallig zo 1tje vandaag zien rijden in de buurt van metrostation 'Maelbeek' in Brussel. Eerste keer dat ik 1tje zie.
    Tweede keer hé Speedy. Eéntje hier op foto & ééntje IRL.
    En toevallig vandaag ook mijn 2de gespot op de luchthaven.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Was er net eentje in het nieuws!
      RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
        En als het een echte is, met R15/178/80 banden zal het toch maar een kneusje zijn.

... ik ben al weg

Kga toch echte moeten zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Tweede keer hé Speedy. Eéntje hier op foto & ééntje IRL.
          En toevallig vandaag ook mijn 2de gespot op de luchthaven.
          Ja idd, 2de keer al dus
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
            En als het een echte is, met R15/178/80 banden zal het toch maar een kneusje zijn.

... ik ben al weg
            Wat denk jij over bandenmaten uit die jaren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              Pas op, dat kan pas plezant worden

EDIT: daarnet bij ons in Heverlee, hier kan ik echt uren op blijven staan gapen.

Last edited by Tomskii; 18/09/2014, 13:06.

Comment

Mijn opmerking was in de eerste plaats ironisch. De banden op die Ferrari gaan compleet tegen de huidige mijns inziens onnozele trend in van grote wielen en brede laagprofielbanden , met de bijhorende vooroordelen dat dat ge geen degelijke wagen kunt hebben zonder. Maar bij nader inzien heb ik toch twijfel bij die ferraribanden . De zijwand is wel erg hoog. Het zullen pre-radiaalbanden zijn.
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• laag profiel banden was ook geen optie volgens mij in die tijd

ik denk dat juiste maat banden op replica ongeveer goedkoopste uitgave is om een beetje een echt exemplaar na te bootsen
                  waarmee ik niet wil zeggen dat deze een replica is, ik twijfel ook

op FB in contact gekomen recent met iemand uit Argentinie en op DC ook naar "Chrome underworld" gekeken, daar maken ze replica's aan de lopende band, en hoe meer geld je wil uitgeven, hoe moeilijker het wordt om van echt te onderscheiden

Comment

• afgelopen zaterdagavond in de buurt van wetteren, voorbij gestoken door een maybach. Aangezien het pikkedonker was, geen foto kunnen trekken. Op zijn nummerplaat stond er trouwens ook MAYBACH.

Comment

laag profiel banden was ook geen optie volgens mij in die tijd.

ik denk dat juiste maat banden op replica ongeveer goedkoopste uitgave is om een beetje een echt exemplaar na te bootsen
                      waarmee ik niet wil zeggen dat deze een replica is, ik twijfel ook
                      Oh, ik stond er eigenlijk niet bij stil of het een replica was. Vooral hoe het reed.
                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Machtig die M6 GC

Comment

• Van de huidige 'reeks' BMW's de mooiste naar mijn mening.

Comment

• Er rijdt in het Leuvense een donkergrijze M4 rond, is ook niet mis.

Comment

• Die m4 ook al paar keer tegen gekopen, is idd nog knap.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ah bon, zelf nog niet tegengekomen spijtig genoeg. Wel een waarvan ik dacht dat het er een was tot ik de achterkant zag :p

EDIT: (en de remschijven waren niet zichtbaar, daar de wagen geparkeerd was)

Verstuurd vanaf mijn Galaxy S4 met Tapatalk

EDIT dos (2): Gisteren eff in de carwash als deze naar boven kwam gereden, toen ik terug naar huis reed stond hij aan de Q8 (ik moet precies dichter worden). Stak z'n hand eff op, maar op de foto's kijkt hij nogal kwaad :p

Last edited by Tomskii; 21/09/2014, 19:05.

Comment

• Nummerplaat staat daar slecht.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zal een statische of magnetische zijn

.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Nummerplaat staat daar slecht.
                                      Vind ik ook.
                                      Waar hangen ze normaal?
                                      Helemaal onderaan?
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja garageplaten zwieren ze meestal ergens waar ze niet horen.

Comment

Nummerplaat staat daar slecht.
                                          was volgens mij een sticker, maar idd hangt daar niet zo mooi. Nuja eerlijk gezegd hangt geen enkele nummerplaat op geen enkele wagen mooi.. maar goed, ni België moeten we ze langs twee kanten hebben dusja..

Comment

Working...
                                          X