Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zowie Bekijk Berichten

Gisteren gespot in Kampenhout!
    Deze heb ik vorig seizoen enkele keren op de vip-parking van OHL zien staan. Prachtig exeplaar!

Comment

• idd, zeer mooi exemplaar.

heb hier 2 weken terug voor het eerst een Ferrari Laferrari gezien, helaas geen foto's, maar stond denkik op autoscout te koop. (is nummer 1/499) met luxo platen.

Comment

• Vannacht in Sopot, sorry voor de slechte fotokwaliteit.

Last edited by Jocar; 31/10/2014, 10:44. Reden: schrijffout
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De witte Ferrari F12 die ik gespot had heeft achteraan de donkere Novitec achterlichten. Ziet er best leuk uit

Comment

• R8 V8 van deze ochtend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zowie Bekijk Berichten
              R8 V8 van deze ochtend

Wel straf eigenlijk, dat model is amper veranderd sinds zijn lancering en dat blijft er gewoon super vet uitzien!
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
                idd, zeer mooi exemplaar.

heb hier 2 weken terug voor het eerst een Ferrari Laferrari gezien, helaas geen foto's, maar stond denkik op autoscout te koop. (is nummer 1/499) met luxo platen.
                zal wel een oplichter zijn. Kan me niet bedenken dat een LaFerrari op Autoscout verkocht wordt

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    zal wel een oplichter zijn. Kan me niet bedenken dat een LaFerrari op Autoscout verkocht wordt
                    Toch wel hoor, op Autoscout worden alle soorten wagens verkocht. Is zowat de nummer 1 voor 2dehands wagens in Europa op het internet en daar worden vele Ferrari's, Bentleys en Roll Royce te koop aangeboden. Kijk zelfs Bugatti Veyrons worden er op verkocht (11 stuks en zelfs alleen maar in Duitsland):

Er staan zelfs 10 LaFerrari's te koop over heel Europa:

Dus kan perfect.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Toch wel hoor, op Autoscout worden alle soorten wagens verkocht. Is zowat de nummer 1 voor 2dehands wagens in Europa op het internet en daar worden vele Ferrari's, Bentleys en Roll Royce te koop aangeboden. Kijk zelfs Bugatti Veyrons worden er op verkocht (11 stuks en zelfs alleen maar in Duitsland):

Er staan zelfs 10 LaFerrari's te koop over heel Europa:

Dus kan perfect.
                      Officieël mogen die nog niet opnieuw verkocht worden. Dit om tegen te gaan dat er mensen de auto zouden kopen om meteen weer te wederverkopen.

Comment

• Last edited by ; 01/11/2014, 22:52.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• In Ierland:
                            Is dat exclusief? Of gewoon oud? Ik had het nog niet gezien.

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• nissan figaro, oud nieuw of nieuw oud. Take your pick.

Comment

• Comment

• Vind het wel vet uitzien.

Comment

• Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Niet de scherpste foto, kwam nogal snel langs, en het was al aan het schemeren

Gisteren trouwens voor het eerst een i8 in het verkeer gezien (op het viaduct in Ledeberg)
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        Niet de scherpste foto, kwam nogal snel langs, en het was al aan het schemeren

Gisteren trouwens voor het eerst een i8 in het verkeer gezien (op het viaduct in Ledeberg)
                                        in, rond Gent kan je alle dagen een i8 zien, staat geparkeerd op Antwerpsesteenweg of rijdt daar net rond ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          in, rond Gent kan je alle dagen een i8 zien, staat geparkeerd op Antwerpsesteenweg of rijdt daar net rond ;-)
                                          Is deze van Verstraeten.
                                          Ze waren bij de eersten die er ene hadden.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X