Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Opweg naar hopelijk een gelukkige nieuwe eigenaar:
Sent from somewhere, using Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Wel eentje zonder M-pack. Gaat dus voor geen meter vooruit gaan.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Awel hé, dat M pakket genereert 400kg aan downforce, dat plakt gewoon aan de baan dan!
Mmm, kan ik inkomen. En in combinatie met de lichte motor (2.0d) bekom je nog een betere gewichtsverdeling dan bij de zwaardere zes-in-lijn broertjes, wat uiteindelijk resulteert in een nooit geziene wegligging. M-pakket en 2 liter diesel, the winning combination! Retesnel, zuinig en een duizelingwekkende baanvastheid. Nu weet ik waarom je die zoveel ziet rijden. Bedankt voor de info.
Daarom dat ik mijn 118d had weggedaan hé, had geen M pakket, niets mee aan te vangen! Spel had onderstuur dat het niet normaal was. Heb dan eens met een 318d meegereden met M pakket, dat spel sleurt uw gezicht van uw hoofd in de bochten! Ik ben dan maar voor een I6 met M pakket gegaan, niet zo hardcore als een I4, maar toch nog cv van wegligging.
Daarom dat ik mijn 118d had weggedaan hé, had geen M pakket, niets mee aan te vangen! Spel had onderstuur dat het niet normaal was. Heb dan eens met een 318d meegereden met M pakket, dat spel sleurt uw gezicht van uw hoofd in de bochten! Ik ben dan maar voor een I6 met M pakket gegaan, niet zo hardcore als een I4, maar toch nog cv van wegligging.
Spijtig. Voor een een 2.000 euro heb je nochtans een paar van die M bumperkes voor een 1-reeks.
Jawel ze, kan enkel geen bochten nemen zonder M pakket.
Dan is het te hopen dat ie ook geen xDrive heeft anders want anders moet hij er zelfs nog niet aandenken om zijn bocht aan te zetten. 😁
Mja maar ik ben stom geweest hé, had dat ding Stage 2 gechipt en begon me schuldig te voelen voor het milieu...
Kan ik ook begrijpen. Maar hé, een downtuning is toch ook snel en goedkoop gebeurd, niet? Enfin, laat ze maar lachen allemaal, jij rijdt nu toch maar met een 330i hé, een echte I6!
Kan ik ook begrijpen. Maar hé, een downtuning is toch ook snel en goedkoop gebeurd, niet? Enfin, laat ze maar lachen allemaal, jij rijdt nu toch maar met een 330i hé, een echte I6!
Ja maar die DPF kost serieus wat hé, dat was het probleem
Comment