Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• .
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      New Orleans?
      Spot on. Zalige stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Spijtig dat ze RHD zijn, heb ooit op t punt gestaan maar toch maar uit mijn hoofd gezet.
        Een r32 geniet mijn voorkeur
        moet je voor de GTR versie gaan, die zijn AWD

Comment

• Zou wel willen, maar denk dat ik eerder nog een supra zou kopen, zie op tegen t rechts besturen.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Geen foto van mij, maar m'n bolide staat er wel op (rechts) khad ook die i8 opgemerkt en het vrije parkeerplaatsje maar zag enkelen van alle hoeken foto's nemen en ben dan maar door gereden naar de markt in roeselare. (kheb dan gemerkt dat ze me dan ook nog gespot hebben op de parking en hier gezet hebben:http://www.autogespot.be/nl/maserati...014/11/19#img1

Comment

• Dubai verlof

224.jpg083.jpg113.jpg

Heb eigenlijk veel te weinig foto's getrokken van alle toppers. Vrouwke kon nooit blijven staan .

Wat heb ik nog gezien.... Bugatti Veyron X5, Koenigsegg(?) , RR alle modellen, M4, Porschen in alle maten en geuren, Ferrari 458 X30 (!),.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Geen foto van mij, maar m'n bolide staat er wel op (rechts) khad ook die i8 opgemerkt en het vrije parkeerplaatsje maar zag enkelen van alle hoeken foto's nemen en ben dan maar door gereden naar de markt in roeselare. (kheb dan gemerkt dat ze me dan ook nog gespot hebben op de parking en hier gezet hebben:http://www.autogespot.be/nl/maserati...014/11/19#img1

Stradale (die dat jou apart gespot heeft) maakt altijd wel redelijk knappe plaatjes (toch voor spottingplaatjes). Die van u was toch de benzine v6 als ik het me goed herinnerde he?
                Last edited by Tomskii; 24/11/2014, 16:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                  Geen foto van mij, maar m'n bolide staat er wel op (rechts) khad ook die i8 opgemerkt en het vrije parkeerplaatsje maar zag enkelen van alle hoeken foto's nemen en ben dan maar door gereden naar de markt in roeselare. (kheb dan gemerkt dat ze me dan ook nog gespot hebben op de parking en hier gezet hebben:http://www.autogespot.be/nl/maserati...014/11/19#img1

Geef mij toch maar de jouwe!
                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                    Dubai verlof

[ATTACH=CONFIG]106458[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106459[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106460[/ATTACH]

Heb eigenlijk veel te weinig foto's getrokken van alle toppers. Vrouwke kon nooit blijven staan .

Wat heb ik nog gezien.... Bugatti Veyron X5, Koenigsegg(?) , RR alle modellen, M4, Porschen in alle maten en geuren, Ferrari 458 X30 (!),.....
                    Moet ik ook eens geweest zijn, uw vrouw haar ketting losgemaakt dat ze niet kon blijven staan?

Comment

• Opdorp gisteren;

Comment

• Shana heeft die vorige week ook gespot op een oprit.

Comment

• @Krikkie: Moest de ketting achterlaten bij de douane controle......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Bangelijke spot!!! Schitterend contrast van wagen vs locatie.

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Lfa enige droomkar die me echt kan smaken
                            Inderdaad, me too.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                              @Krikkie: Moest de ketting achterlaten bij de douane controle......
                              Misserie alom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                Opdorp gisteren;

WOW !
                                is dat een echte? want er bestaan ook bijna perfete replica's

Comment

• Afgelopen zondag naar het circuit van Zolder geweest, het was daar Skylimit trackday, enkele foto's gemaakt:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X