Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Die Saab heeft duidelijk ook hagelbollen te verwerken gekregen een paar maanden geleden
Deze stond vandaag aan het station in Leuven, Volvo S60 Heico. Normaalgezien zijn die net zoals de Polestar gebaseerd op de T6 motor, maar dan met minder pk winst. Ik vermoed dat hij ook al op wintervelgen stond want dat zijn de Heico velgen niet . Dat gezegd zijnde zie ik die Heico kits eigenlijk liever op een V60 en dan nog eens liefst op een R-design trim level met de juiste velgen. Maar goed.. die 1400 EUR in carrosserie zal gescheeld hebben
Die Saab heeft duidelijk ook hagelbollen te verwerken gekregen een paar maanden geleden
Deze stond vandaag aan het station in Leuven, Volvo S60 Heico. Normaalgezien zijn die net zoals de Polestar gebaseerd op de T6 motor, maar dan met minder pk winst. Ik vermoed dat hij ook al op wintervelgen stond want dat zijn de Heico velgen niet . Dat gezegd zijnde zie ik die Heico kits eigenlijk liever op een V60 en dan nog eens liefst op een R-design trim level met de juiste velgen. Maar goed.. die 1400 EUR in carrosserie zal gescheeld hebben
kutfoto, yes I know
Hopelijk zijn er geen krassen op zijn/haar Volvo van die omgevallen fietsen
kutfoto, yes I know
Is iemand vanuit Herent als t dezelfde is
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment